κ Σταυρό μήπως ξέρουμε τίποτα για το εξοικονομω του 26; Ποτε θα ξεκινήσει;
2026-06-19 19:06:11
4
trikilolou :
με το εξοικονομώ το 25 εγώ είμαι ακόμα στα χαρτιά, περιμένω να ανοίξει η πλατφόρμα για να κάνω την ηλεκτρονική ταυτότητα του κτιρίου,τι γίνεται με αυτό
2026-06-24 10:11:19
0
mimi :
με τις αιτήσεις που εινσι ακομα επιλέξιμες? τι θα γίνει?
2026-06-19 19:33:11
2
Βούλα Ψυράκη :
🥰🥰🥰🥰σα ευχαριστούμε θερμά για την πληροφορία που μας παρέχετε
2026-06-19 19:37:04
1
Alex_vstrom_rider :
Καινούργιο πρόγραμμα για αντλία θερμότητας θα βγει;;
2026-06-21 15:05:04
0
Poli :
Συγνώμη μέσα στον Ιούλιο ποιος κάνει μόνωση?
2026-06-21 07:34:47
0
Γιαννης Καρτσωνας :
Καλημέρα.!!!
Εγώ είμαι ακόμα "επιλαχών" στο εξοικονομώ του '25... μάλλον καμία ελπίδα..
Αλλά έκανα την αίτηση του ανακαινίζω και είναι "επιλέξιμο"...
Υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι με το εξοικονομώ και να χάσω το ανακαινίζω.;;;;
2026-06-20 06:07:20
1
Dimitrios V :
Όλοι Ν.Δ πήραν???
2026-06-20 16:38:45
1
Poli :
Περιμένουμε τα συνεργεία, που να τελειώσουμε. Παράταση σίγουρα.
2026-06-21 07:33:45
0
sophiakaraiskaki :
ναι αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα πάρει παράταση ακόμη.γιαωτο 2025.Εμεις που δεν τελειώσαμε ακόμη τι κάνουμε? πρέπει να κάνουμε κάποια αίτηση στον μηχανικό?
2026-06-20 08:10:24
0
tom1941965 :
Για το εξοικονομω ανσκαινιζω για νεους του 23 που εφτασαν στο σταδιο 5 και με ευθυνη του ΤΕΕ σταματησε μπορουμε να κσνουμε κατι;
2026-06-20 10:38:25
0
To see more videos from user @karypidisstavros, please go to the Tikwm
homepage.