okadar şeyin arasında bide sınıfta kaldım aşırı çaresiz hissediyorum
2026-06-24 20:23:11
84
04 :
Allah yardımcınız olsun
2026-06-25 18:23:35
6
࣪ :
49,5
2026-06-19 19:56:44
5
🕊️ :
:arkadaşlar ortalamam 69 buçuk e-okul kapandığı için puan istiyemedim ve bir dersten kaldım ve Türkçe birinci notum 60 ama Türkçe ortalamam 76 sınıfta kalıyor muyum?
2026-06-25 14:02:41
0
yagmur :
4 dersten kaldim 4.ders 59 olması lazım 58,25 gecirirlermi virgul farkiyla
2026-06-25 20:27:04
0
. :
knk şimdi biyane ders varda 1.dönem notum 56.25 2.dönem notum 43.75 toplayınca geçiyommu çözemedim bir türlü ya
2026-06-23 20:54:27
1
Джахат :
ortalaman her ne kadar yüksek olsada aile 🫠
2026-06-20 08:43:16
2
🗡️ :
Kalcaktım ama son sınavlarda comeback attım 6 dersten kalıyodum şuan 1
2026-06-24 18:55:13
0
popowis :
fizikçi 1.8 puan dursun zaman.
2026-06-23 17:25:54
2
Mizahın Kralı :
3 dersten kalınca noluyo
2026-06-25 05:55:22
0
Ahmet :
Ya bu sene bu kadar şey yaşadım bide sınıfta kaldım üstüne bıktım amk ya böyle sistemide skm böyle hayatıda
2026-06-25 09:51:56
2
User :
Arkadaşlar sınıfı geçmem ıcın dua edermısınız yoksa ailem okutmaz