@shayubea: Huuu yehhh 😩🥹 Results කොහොමද ලමයී #fyp #viral #video @Thenuka⭐️

Shayu𐙚🕷️🪭
Shayu𐙚🕷️🪭
Open In TikTok:
Region: LK
Friday 19 June 2026 20:42:07 GMT
454180
40690
475
446

Music

Download

Comments

dsewmini_19
~ sëw ~ :
A8 B1 but A/l yamkisi deyc Una🥹😓🤌🤌🤌
2026-08-31 10:03:55
1
imanya_rathnayake_
Imanya_Rathnayake_ :
ලව් එකයි මායි දෙන්නම 9As දැම්මම..😌
2026-06-20 08:06:59
1748
babyy_boo19
Sahansa 🦋🌟 :
Love කරල OLs 9As අරන් love එකකුත් නැතුව 2026 Als කරන කෙලවිලා ඉන්න මං 😪👍
2026-06-20 09:00:57
918
imumagirlll
UMAYA🤍 :
Dn A/L walata Science kara nm hri 😊🤌
2026-06-20 07:43:15
299
shanki076
shanki 💗🧚‍♀️ :
Love කරල 0/L A4 B5 ක් අරන් A/L වලට A3k එක්ක rank එකකුත් දාලා campus ඇවිල්ලා තනිකඩව ඉන්න මං🥲😅 Anyway congratulations nangi ❤️
2026-06-21 17:51:25
121
pameerashanuk
Pameera shanuka :
8A 1B Congratulations ☺️
2026-06-20 02:48:42
142
chlk97
@T 📸 :
2026 a/l කරන තනිකඩ වෙලත් exam අවුල් වෙලා ඉන්න අය කෝ 😓💔
2026-06-20 08:15:53
71
dinu_1202
Dinu 🌺♥️ :
Kisi Deyak nothibilath🥺 A2 B4 C2 S1 Sahenna Awl🥺😭
2026-06-24 03:43:58
12
dula_official___1
Dula official  :
ඔය එක මඟුලක්වත් නැතුව මේ සැරේ A/L වලට මොනා ලියන්නද කියලා හිතාගන්න බැරුව ඉන්න මම 😶‍🌫🥲
2026-06-22 20:23:20
40
navogirl14
𝓝𝓪𝔀𝓸_🦄🍒 :
congratulaions ..😭 same I have A6 B3😂😭
2026-06-20 01:11:04
54
sandeepanii15
𝓢𝓪𝓷𝓭𝓮𝓮𝓹𝓪𝓷𝓲 🦋💕 :
Full time love කරලා, part time A/L කරලා අන්තිමට ඔහුත් යන්න ගියා මැකිලා result එකත් යන්න ගියා මැකිලා 😂🥲
2026-06-20 20:01:56
17
shxshi_x_
Kaveena Samarasinghe :
Dan ehnm Als walta bio karanna 😁❤️
2026-06-24 15:18:56
8
nishu8608
𝕯𝖆𝖍𝖆𝖒𝖎 🌊! :
Udenma dakka video ek 🌝💗
2026-06-20 02:18:09
12
dewdi64
dewdi :
natala natala A9 dagaththa mama🥺😁
2026-06-20 14:46:17
6
vishwathennakon
Abhishekwannisekara :
2000 විතර අක්කා කෙනෙක් වෙන්නැති කියලා හිතන් හිටපු මම😁
2026-06-20 22:48:59
14
deww_0921
deww_0921 :
Congratulations eii ❤️✨ Lv kre nn nh habai A9k nn dmma math 😌🙌
2026-06-20 12:39:59
10
saku_quotes.lk
𝐒𝐚𝐤𝐮 𝐐𝐮𝐨𝐭𝐞𝐬 9°2 🌊 :
O/L passe ewunge saddee kooo madii😌🙌
2026-06-20 05:04:09
21
sandun.nethmina04
Sandun Nethmina :
O/L,A/L දෙකේම love කරා.O/L - A8, A/L - A3 😌
2026-06-22 08:08:40
6
__menu_girl
M E N U <3 🐣💗🍃 :
Aww aww congratulations podiii 😚💗
2026-06-20 01:34:22
13
nethuuc7
chathuuz🖤 :
A4 B1 C4 🙂
2026-06-20 06:39:16
9
pawiibbh4
PAWANI FERNANDO :
me December O/L karanna inna mama
2026-06-21 11:34:31
7
shanali.rathnayak8
Shanali Rathnayaka :
Lvth krl dancing compitionut gihin krl may mge yluwy A9 dmm nngeee😂😓
2026-06-20 02:48:47
12
shanu5159
shanu :
හිනා වෙලා ඉද්දි ලස්සනයි🥰
2026-08-03 17:26:34
2
To see more videos from user @shayubea, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About