@klync3461: Yolun yarısına geçmiş bir yaşta olarak "Ne öğrendin" şimdiye kadar deseler; Her gelenin gideceğini, her acının azalacağını, hayatta hiç bir şeyin seni üzecek kadar hükmü olmadığını, herkesle kahkaha atabildiğini, ama yalnız ağladığını, ölümden baska her şeyin çaresi olduğunu"Çok geç" den daha kötü bir kelime olmadığını , her şeyin zamanında kıymetli olduğunu, bir saniye sonrasının kaygısına düşmeden şu anın değerini bilerek yaşamak gerektiğini öğrendim…🤍🍁🍂🦋 #yalandünya #şarkilardaolmasa #yollarbenimsevdam #♥️💙
❤️𝓑𝓞𝓡𝓓𝓞💙𝓜𝓐𝓥𝓘̇ ♥️
Region: TR
Friday 19 June 2026 21:13:00 GMT
Music
Download
Comments
There are no more comments for this video.
To see more videos from user @klync3461, please go to the Tikwm
homepage.