@schana910: لەگەڵ کام خاڵەیاندا زۆرتر هاوڕایت؟ #foryoupage❤️❤️ #ئامۆژگاری #motivation #mevlana #کوردستان_سلێمانی_کەرکوک_هەولیر

𝐒𝐡𝐚𝐧𝐚
𝐒𝐡𝐚𝐧𝐚
Open In TikTok:
Region: DE
Friday 19 June 2026 21:27:15 GMT
3045
525
5
6

Music

Download

Comments

kurdi.baban
𝐊𝐮𝐫𝐝𝐚 :
لەگەڵ هەر پێنج خاڵەکەم بەڵام بەو مەرجەی کەسی بەرامبەر شایەنی بێت نەک هەر بە گەمژەت بزانێت و تۆ هەر بڵێی لێبوردەم دەست خۆش هەر بژی💐
2026-06-19 21:31:04
1
zamana362
Zamana :
راستە دەست خۆش بەس تەنها ئەتوانی بۆ مناڵەکانت وا بيت ئەگينا لەم رۆژەيا کێ شايەنی ئەو هەموو جوانی و ميهرەبانييە يە 💐💐💐
2026-06-19 21:46:39
1
hawar.rafiq5
Hawar Rafiq :
🌹🌹🌹
2026-06-19 22:02:47
2
hawar.rafiq5
Hawar Rafiq :
🥰🥰🥰🥰
2026-06-19 22:02:49
2
hawar.rafiq5
Hawar Rafiq :
👑👑👑👑👑
2026-06-19 22:02:50
2
To see more videos from user @schana910, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

🥐 המדריך לקרואסון חמאה 🥐 תעשו סייב ובואו נתחיל! לבצק: חצי כוס מים חמימים (125 מל) 2 כפיות שמרים יבשים (8 גרם) רבע כוס סוכר לבן (50 גרם) 5 כוסות קמח לחם (700 גרם) כוס חלב בטמפ החדר (250 מל) כף מלח (15 גרם) חמאה לקיפול: 200 גרם חמאה בטמפ החדר 20 גרם קמח 200 גרם חמאה בטמפ החדר 20 גרם קמח (זו לא טעות שזה כתוב פעמיים) 1. מערבבים שמרים וסוכר במים, מניחים עד לקבלת קצף. 2. מוזגים אל קערת מיקסר ומוסיפים את מצרכי הבצק, לשים עד בצק אחיד. הוא לא צריך להיות חלק וזה בסדר שיש בו גושים הם יעלמו בקיפולים. ניתן ללוש ידנית. 3. מכסים את הבצק, נותנים לו חצי שעה בטמפ החדר ומעבירים לעוד שעה במקרר. 4. כשהבצק נח מכינים חמאה לקיפולים: 5. מערבבים את החמאה הרכה והקמח עד לקבלת תערובת חלקה. 6. מניחים את החמאה על נייר אפייה ומקפלים אותו בצדדים קיפול כפול הופכים ועם מערוך מפזרים את החמאה לשכבה ישרה ואחידה. 7. מכינים עוד אחד ושולחים את שני דפי החמאה לקירור של שעה. 8. מקמחים את המשטח ולאורך כל התהליך חייבים לעבוד על משטח מקומח כדי שהבצק לא יידבק ולא יקרעו השכבות. 9. מרדדים את הבצק לארוך של 1.5 פעמים מהאורך החמאה המרודדת. 10. מניחים את החמאה הקרה על ה-2/3 התחתונים של הבצק כך שנשאר 1/3 בצק חשוף, עם חום כף היד משפשפים את הנייר ואז הוא מתקלף בקלות מהחמאה. 11. מקפלים את החלק החשוף על החמאה, ואז משלימים עוד קיפול. 12. מסובבים את הבצק ב 90 מעלות, מרדדים, ומקפלים שוב שליש על שליש. 13. מכסים ושולחים את הבצק למקרר למנוחה של שעה. 14. עכשיו נכניס את החמאה השניה בדיוק באותה צורה מרדדים את הבצק לארוך 1.5 פעמים מגובה החמאה, מקפלים, מסובבים ב 90 מעלות, מרדדים ומקפלים שוב שליש על שליש. 15. הבצק מוכן! 16. מקררים שעתיים. שהוא קר עובדים איתו בקלות וללא חשש שהחמאה תימס ותינזל. 17. מרדדים את הבצק תחילה לאורך 30 סמ, מסובבים ב-90 מעלות ומרדדים אותו עד לעובי 3-4 מ״מ. 18. חותכים את המסגרת ונשארים עם מלבן יפה. 19. נפתרים מכל עודפי הקמח ובאמצעות מברשת. אם הבצק מתחמם ולא נוח לעבודה, תכניסו שוב למקרר. 20. מסמנים על הבצק רווחים של 10 סמ, כנסו להיילייט להסבר מפורט. 21. אחרי שמסמנים, חותכים משולשים. 22. לוקחים כל משולש ומותחים בעדינות, מתחילים לגלגל תוך הקפדה בהתחלה על בסיס ישר. 23. לוודא שאנחנו מניחים את הקרואסון כאשר השפיץ בתחתית, ככה הקרואסון לא ייפתח. 24. מסדרים את הקרואסונים בתבנית עם מרווחים גדולים ושולחים להתפחה עד להכפלת נפח. המשך בתגובה הראשונה! #מבשלים_עם_טיקטוק #קרואסון #מתכון
🥐 המדריך לקרואסון חמאה 🥐 תעשו סייב ובואו נתחיל! לבצק: חצי כוס מים חמימים (125 מל) 2 כפיות שמרים יבשים (8 גרם) רבע כוס סוכר לבן (50 גרם) 5 כוסות קמח לחם (700 גרם) כוס חלב בטמפ החדר (250 מל) כף מלח (15 גרם) חמאה לקיפול: 200 גרם חמאה בטמפ החדר 20 גרם קמח 200 גרם חמאה בטמפ החדר 20 גרם קמח (זו לא טעות שזה כתוב פעמיים) 1. מערבבים שמרים וסוכר במים, מניחים עד לקבלת קצף. 2. מוזגים אל קערת מיקסר ומוסיפים את מצרכי הבצק, לשים עד בצק אחיד. הוא לא צריך להיות חלק וזה בסדר שיש בו גושים הם יעלמו בקיפולים. ניתן ללוש ידנית. 3. מכסים את הבצק, נותנים לו חצי שעה בטמפ החדר ומעבירים לעוד שעה במקרר. 4. כשהבצק נח מכינים חמאה לקיפולים: 5. מערבבים את החמאה הרכה והקמח עד לקבלת תערובת חלקה. 6. מניחים את החמאה על נייר אפייה ומקפלים אותו בצדדים קיפול כפול הופכים ועם מערוך מפזרים את החמאה לשכבה ישרה ואחידה. 7. מכינים עוד אחד ושולחים את שני דפי החמאה לקירור של שעה. 8. מקמחים את המשטח ולאורך כל התהליך חייבים לעבוד על משטח מקומח כדי שהבצק לא יידבק ולא יקרעו השכבות. 9. מרדדים את הבצק לארוך של 1.5 פעמים מהאורך החמאה המרודדת. 10. מניחים את החמאה הקרה על ה-2/3 התחתונים של הבצק כך שנשאר 1/3 בצק חשוף, עם חום כף היד משפשפים את הנייר ואז הוא מתקלף בקלות מהחמאה. 11. מקפלים את החלק החשוף על החמאה, ואז משלימים עוד קיפול. 12. מסובבים את הבצק ב 90 מעלות, מרדדים, ומקפלים שוב שליש על שליש. 13. מכסים ושולחים את הבצק למקרר למנוחה של שעה. 14. עכשיו נכניס את החמאה השניה בדיוק באותה צורה מרדדים את הבצק לארוך 1.5 פעמים מגובה החמאה, מקפלים, מסובבים ב 90 מעלות, מרדדים ומקפלים שוב שליש על שליש. 15. הבצק מוכן! 16. מקררים שעתיים. שהוא קר עובדים איתו בקלות וללא חשש שהחמאה תימס ותינזל. 17. מרדדים את הבצק תחילה לאורך 30 סמ, מסובבים ב-90 מעלות ומרדדים אותו עד לעובי 3-4 מ״מ. 18. חותכים את המסגרת ונשארים עם מלבן יפה. 19. נפתרים מכל עודפי הקמח ובאמצעות מברשת. אם הבצק מתחמם ולא נוח לעבודה, תכניסו שוב למקרר. 20. מסמנים על הבצק רווחים של 10 סמ, כנסו להיילייט להסבר מפורט. 21. אחרי שמסמנים, חותכים משולשים. 22. לוקחים כל משולש ומותחים בעדינות, מתחילים לגלגל תוך הקפדה בהתחלה על בסיס ישר. 23. לוודא שאנחנו מניחים את הקרואסון כאשר השפיץ בתחתית, ככה הקרואסון לא ייפתח. 24. מסדרים את הקרואסונים בתבנית עם מרווחים גדולים ושולחים להתפחה עד להכפלת נפח. המשך בתגובה הראשונה! #מבשלים_עם_טיקטוק #קרואסון #מתכון

About