الكلام دى مش صحيح خالص … لما العميل بيطلب شاحنة بيدخل عندنا فى ال Kunden center وبيختار مواصفات الشاحنه بكل تفصيلة وكل دى العميل بيشوفة تصميم 3D وبعد ما العميل يستقر على كل المواصفات بيتم طباعه ال design وبيتم الإمضاء علية عشان ميجيش يقول مخترتش دى او دى .. فبالتالى ألوان الشاسية بيكون اختيار العميل وعندنا ف منطقة الدهان وبعدها الفرن ولما بتطلع العربيه بعد ما تعدى مرحلة الفرن فبيكون فى ألوان مختلفة ف دى عادى جدا
2026-06-20 16:45:08
2
عبدالله دخيل سند الزبن :
بالمانيا ، للون الشصي حسب تصنيفه
الأزرق الأكثر جودة .
والأحمر الاقل جودة .
2026-06-23 11:03:08
0
Maher Ebrahem Salem :
لاء طبعا
2026-06-20 10:21:06
1
الريس احمد عبد المنعم :
بلعكس الشاسيه الاحمر اصل الالماني ورقم الشاسيه ورموزه دليل علي كدا
2026-06-20 19:56:18
5
German_Actros_v8 :
كلمني هشغلك في شركة مرسيدس بيدوروا عليك
2026-06-20 09:19:03
5
سعد ابومحمد :
مصنوعه فالحفير
2026-06-20 14:34:53
1
🧿محمود الشعراوى🧿 :
أهبد براحتك ياريس
2026-06-21 02:51:14
1
البوب :
مصنوعه عند منصور شيفروليه
2026-06-20 14:04:37
2
الخفاش :
هذا مخصص لمقاومه الاجواء بارده تجد الصبغ عدت اصباغ
2026-06-21 14:57:34
1
حسن مفرح :
انته عارف حاجه انته كنت معاهم هناك
2026-06-20 09:07:41
1
ahmedalarabawy333 :
ازاي يعني امال مصنوع في السنبلاوين😏
2026-06-20 16:05:53
1
محمود عبداللطيف :
اهبد يامعلم كلنا وراك الله ينور
2026-06-21 01:08:56
1
H:1445 :
غير صحيح هذي وارد هولندا بعض الشاحنات تجي من عندهم شاصيه احمر و احيانا بعض شركات النقل في اوروبا يطلبون الشاصيه بهذا اللون للتميز في شعاراتهم او لشاحناتهم
2026-06-21 03:04:31
2
هاني الشيوي :
مش شرط اهم شيء رقم الشاسيه هواللي بيعرفك ان كان ألماني اوتركي
2026-06-20 08:47:24
3
صقر الصعيد 777 :
قطمه
2026-06-19 22:53:20
0
. :
المانيا القمح ؟
2026-06-24 19:22:30
0
تم حذف الحساب :
من كل عقلك؟
2026-06-23 12:38:29
0
𝓼𝓪𝓵𝓮𝓷 :
مش صحيح
هذا طلاء خاص عن الصداء
2026-06-23 17:33:02
0
Waseem Alkramlah :
لا مش ماشي 🤦♂️
2026-06-23 05:58:27
0
ساهر الليل :
غلط ياأخي طلب الشركات تريد شاصي احمر بكيفك اي لون تريد
2026-06-22 22:11:04
0
Mahmoud Etman :
ازاي اجدع🤣
2026-06-20 09:40:21
0
To see more videos from user @khaledhdhd17, please go to the Tikwm
homepage.