Motor ilk başta çok sağlam çalışıyordu aslında… ilk marşta alıyordu, ses pürüzsüz, sürüş keyifliydi. Sonra zamanla garip şeyler başladı; gaz veriyorsun ama bazen tepki geç geliyor, bazen hiç gelmiyor. Arada stop ediyor, ama tamamen de bırakmıyor kendini. Usta bakıyor “bir şeyi yok gibi” diyor ama içten içe bir şeylerin yanlış olduğu belli.
En tuhafı da şu: Araba seni yolda bırakmıyor ama hiçbir zaman da güven vermiyor. Uzun yola çıkayım diyorsun, “acaba yarı yolda kalır mıyım” hissi var sürekli. Bazen kendi kendine düzeliyor gibi oluyor, tam “oh düzeldi” diyorsun, bir anda yine aynı arıza ışığı yanıyor.
Parça değiştirsem mi diyorsun, ama o parça artık piyasada yok gibi… bulsan da aynısı değil. O yüzden ne satabiliyorsun arabayı ne de tamir edebiliyorsun. Garajda dursa aklında, kullansan kafan rahat değil.
Kısacası çalışıyor ama sağlıklı değil… ve en kötüsü, sen o ilk günkü sürüşü unutamıyorsun.
2026-06-21 05:41:30
1
ÖMER X_" :
neden hiç bu işimiz rast gitmiyor amq
2026-06-20 17:12:58
1
taner :
12 den sonra bizim kafa
2026-06-20 18:47:14
2
ObezEfe :
💔
2026-06-20 10:46:01
1
To see more videos from user @turanaktass, please go to the Tikwm
homepage.