@lnnh.0903: keng luôn #xh #vairal #6anhff #ff #nh

nh.
nh.
Open In TikTok:
Region: VN
Saturday 20 June 2026 00:29:16 GMT
5687
389
43
42

Music

Download

Comments

ngtinhnew70
𝓱𝓾𝔂𝓮̂̀𝓷 ᴥ :
ngầu
2026-06-20 10:00:52
0
user96644466
Aadarsh Nathaniel :
🥰🥰
2026-06-20 02:35:37
0
caohaian001
Thái Tử HongKong :
2026-06-20 02:42:02
0
huynhhh.36
hahaah :
2026-06-20 02:58:53
0
lea.1520
Le Anhh :
2026-06-20 03:13:02
0
lea.1520
Le Anhh :
múa
2026-06-20 03:18:18
0
donlyphm
Rảnh nhiều lúc🤌 :
2026-06-20 03:21:18
0
djtthcham
djtthcham :
hộ mình video đăng lại vs ak
2026-06-20 04:31:01
0
_hthw.08
₍^. .^₎Ⳋ :
lên
2026-06-20 06:08:00
0
byanh077
byanh :
🥰
2026-06-20 02:34:24
0
nhm38592
Ng An Di :
2026-06-20 14:19:55
0
_bbj.xihiuu
cô giáo én :
😁😁
2026-06-21 01:38:07
0
bnocw4u
ng. :
ngầu a
2026-06-21 05:09:29
0
sucanasicula
Zino :
ngầu ta
2026-06-22 03:16:34
0
_kiuee.ohna_
_kiuee.ohna_ :
nky t có biến🥰
2026-06-22 06:06:29
0
connguoithatcuathuy0
Tintinn💨 :
hộ tin video ạ🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-26 13:25:37
0
qiqi.204
Nhut Huy :
2026-06-20 02:08:45
0
_lnh.h03
hy :
nhạc gi đay
2026-06-20 01:00:22
0
To see more videos from user @lnnh.0903, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Heel veel mensen sturen ons met dezelfde vraag: Wat moet ik nu doen met mijn crypto? Logisch. Door de strengere Europese MiCAR-regels zullen meerdere centrale exchanges straks niet meer zomaar beschikbaar zijn voor Europese gebruikers. In onze premium Discord hebben we dit de voorbije weken al uitgebreid besproken, maar dit is de korte samenvatting: Je hebt eigenlijk twee opties. Je verplaatst je crypto naar een exchange die wél MiCAR-compliant is. Of je gebruikt dit moment om je crypto on-chain te zetten. Dat tweede betekent: je neemt je crypto volledig in eigen handen. Geen centrale exchange. Geen bedrijf dat jouw account kan blokkeren. Geen platform dat plots moet stoppen door veranderende regelgeving. Je crypto staat dan niet “bij Binance” of “bij Bitget”, maar op de blockchain zelf. Jij beheert de toegang via je eigen wallet. Dat geeft je veel meer vrijheid, maar ook veel meer verantwoordelijkheid. Want als jij je 12 of 24 woorden kwijtraakt, een foute link vertrouwt of je wallet verkeerd gebruikt, kan je je crypto ook definitief verliezen. Self-custody is dus geen trucje. Het is een skill. En nee, on-chain betekent niet dat je fiscale verplichtingen verdwijnen. Je moet je crypto nog steeds correct aangeven waar dat nodig is. Maar het verschil is wel duidelijk: Op een centrale exchange ben je afhankelijk van een bedrijf. On-chain ben jij verantwoordelijk voor je eigen bezit. In de volgende reel gaan we hier dieper op in. Wat ga jij doen? Verplaatsen naar een andere centrale exchange? Of je crypto echt in eigen handen nemen? Laat het weten in de comments. Volg ons voor meer crypto-inzichten.
Heel veel mensen sturen ons met dezelfde vraag: Wat moet ik nu doen met mijn crypto? Logisch. Door de strengere Europese MiCAR-regels zullen meerdere centrale exchanges straks niet meer zomaar beschikbaar zijn voor Europese gebruikers. In onze premium Discord hebben we dit de voorbije weken al uitgebreid besproken, maar dit is de korte samenvatting: Je hebt eigenlijk twee opties. Je verplaatst je crypto naar een exchange die wél MiCAR-compliant is. Of je gebruikt dit moment om je crypto on-chain te zetten. Dat tweede betekent: je neemt je crypto volledig in eigen handen. Geen centrale exchange. Geen bedrijf dat jouw account kan blokkeren. Geen platform dat plots moet stoppen door veranderende regelgeving. Je crypto staat dan niet “bij Binance” of “bij Bitget”, maar op de blockchain zelf. Jij beheert de toegang via je eigen wallet. Dat geeft je veel meer vrijheid, maar ook veel meer verantwoordelijkheid. Want als jij je 12 of 24 woorden kwijtraakt, een foute link vertrouwt of je wallet verkeerd gebruikt, kan je je crypto ook definitief verliezen. Self-custody is dus geen trucje. Het is een skill. En nee, on-chain betekent niet dat je fiscale verplichtingen verdwijnen. Je moet je crypto nog steeds correct aangeven waar dat nodig is. Maar het verschil is wel duidelijk: Op een centrale exchange ben je afhankelijk van een bedrijf. On-chain ben jij verantwoordelijk voor je eigen bezit. In de volgende reel gaan we hier dieper op in. Wat ga jij doen? Verplaatsen naar een andere centrale exchange? Of je crypto echt in eigen handen nemen? Laat het weten in de comments. Volg ons voor meer crypto-inzichten.

About