مش بحب شغل الصيدليات
بس لازم انجح فى اىمكان
والان ابني صيدلى وسافر ل دبى
وبعد سنتين اترقى لمدير مبيعات
وهو فخور لسه بعد ١٠ سنين مشهور فى دبي
فى صناعه الدوا والتسويق
2026-06-21 22:19:56
0
محمد ابو العمدةMohamed Farouk :
ممكن تعملي الفيديو ده بالذات بالانجلش مش بالعربي ضروري وده بعد إذنك لو تقدري
2026-06-21 10:08:42
0
Yasser Shabana :
انا صيدلى
٢٥ سنه خبره تدرجت من مندوب بيع حتى
المدير الاقليمى للشرق الاوسط لشركه ادويه المانيه
كنت بتدير اغلب الدول العربيه
وكل السنين حققت التارجت
كان مكتبي فى دبي
ولما الشركه اتباعت فى البورصه
الشركه ال اشترتنا كنت اول واخد اترفد
وخسرت اكتر من 600 الف درهم اماراتى
وبالماكم خدت ١٠٠ الف بس بالماحكم
وبعد كده مافيش شركه ولا مدير لكل الشركات
رفضوا يخدونى مدير مبيعات
نزلت مصر لقيت شركات الادويه بيشتغلوا فى العصر الجااهلى
وشكرا لك فى المقابله انت اوفر كواليفيد
اتجهت للصيدليات الخاصه ل اول مره فى حياتى
وبدأت فى مصر من صيدليه
ايجار
والان الحمدلله صاحب سلسله صيدليات مش
big chain
but suessuful group
برغم انا مش بحب شغل الصيدليات
والان انا ٦٠ سنه
ولسه دايما حاسس لسه فى كتير اعمله
برغم انا مش بحب النجاح
وبعرف اعمل تيم كويس
زى مبدأى عمرى ماخفت انى اخد حد اصل المدير الالمانى يحبه وياخده مكانى
بس حتى الان جوايا بعض الحسره
انى بعدت عن مجتل التسويق والبيع
ال بحبه
بعدت بسب اشخاص مشوهه نفسيا