@elad_hadar: שאתה לא יודע לשלם אל תתפלא שאתה נשאר בלי כוח אדם #יועץעסקי #אלעדהדר #ייעוץעסקי

0522659651 אלעד הדר ייעוץ עסקי
0522659651 אלעד הדר ייעוץ עסקי
Open In TikTok:
Region: IL
Saturday 20 June 2026 07:54:22 GMT
56783
1470
94
197

Music

Download

Comments

israel87654321
🇮🇱עם ישראל🇮🇱 :
יש לי עסק למזון אני כל חצי שנה מעלה לעודים שלי את השכר הם זה העסק שלי הם ואני באותו לבל
2026-06-20 11:21:01
46
orelbenamram_
אוראל בן עמרם :
צודק
2026-06-20 18:16:13
2
princeisr_
Prince :
שמישהו יתייג את הבוס שלי
2026-06-20 14:53:40
7
yaniv.mishal
Yaniv Mishảl :
מי כמוך יודע את השוליים ונקודת האיזון בענף המסעדנות שהרווח בו ממש קטן. עובדים לא יודעים שובע, ורק רוצים יותר מבלי הרבה כישורים ואיכות. פשוט לשלם על אותם עובדים בינוניים עם שכר הרבה יותר גבוה.
2026-06-20 09:06:28
5
allah_the_king_on_of_on
מספר חוסם🦁🦁 :
שוק כפר קאסם
2026-06-21 11:06:23
1
olgamaman2
olgamaman2 :
הלוואי והיית בועד העובדים שלנו
2026-06-21 03:33:37
1
usergwrtcc0ue9
Adva, :
יפה מטייל בכפר קסם
2026-06-20 08:37:26
1
trablsi123
Trablsi :
אחלה כפר קאסם חחחח
2026-06-21 02:47:18
1
heziy7
heziy7 :
כן ואז מגלגלים ללקוח את המחיר כולם מנסים להתעשר ביום אחד
2026-06-21 12:16:41
1
user305858012
user394455 :
שמע אתה תותח,וואלה תאמין לי אמרתה פה כמה דברי חוכמה שצריך להגיד לחברת וולט.הם כלכך מזלזלים בשכר של השליחים שלהם בשנת 2026 היא ממש אכזרית ואם רק הייתם מבינים מה קורה,ממשלוח שהיו מקבלים -25-40 ₪ לנקודה היום הם מקבלים 12-20₪לנקודה,ובגלל זה יש המון המון תלונות של לקוחות כי שליחים לא מאשרים כבר את רוב המשלוחים בזמן >עיקובים למשלוח>לקוחות זועמים.
2026-06-21 16:02:31
2
maor_grinfeld
Maor Grinfeld :
לא רק במסעדות ככה זה בכל מקום עבודה
2026-06-21 03:58:43
3
chico29176
chico29176 :
אתה צודק אבל גם צריך להעלות את סכום המנה
2026-06-21 06:27:56
1
zehava.cohen2
Zehava Cohen :
נכון מאוד ..עם לא משלמים אין עובדים
2026-06-20 18:24:04
3
user32630581529954
מוניות :
יש לי חבר בעל פיצה שמשלם לעובדת שלו 90 שקל לשעה , אבל היא עובדת כמו 4 עובדים...
2026-06-20 20:02:05
1
solyz1988
soly z. :
תוכל לעשות וידאו על הבאת עובדים זרים לארץ ושבעלי עסקים משלמים 72 שקל לשעה לשעה דרך הקבלן והעובד הזר מקבל מינימום תכלס למה שלא ישלמו 70 שקל לשעה לעובד סופר ולמה משלמים לעובד זר 70 פלוס לשעה
2026-06-20 18:17:39
2
eliran400
Mizrahi Eliranאלירן מזרחי :
רובם נצלנים שיעלו
2026-06-20 21:32:26
1
iphone18181
AAA :
כמה לשלם?
2026-06-20 20:02:02
1
yitz.fuchs
GrowWithYitz :
חסר מעסיקים שמבינים שעובדים זה לא בתחתית הרשימה אלא בין ההוצאות הכי חשובות של העסק..
2026-06-20 21:04:00
2
udi4444
UDI :
בטח תשלמו לעובדים ואז המחירים של המנות יעלו עוד מטורף לאכול בחוץ כבר יאלה
2026-06-20 14:34:32
1
user2342154721133
user2342154721133 :
יש מלא עובדים זרים מוכנים לעבוד ב38 שקל לשעה
2026-06-20 23:16:26
3
benichef
beni Chef :
צודק10000000%! עד שיש עובדים טובים ומסורים שעדיין עובדים מהלב גם שהשכר קבוע ללא העלאה רוצים לצמצם שכר /ימים חושבים מה שעדיין הם לא מבינים שחובה לשמר עובדים טובים ומי שמשחקים איתו בשכר פשוט לא ישאר ואז הם ישלמו פי 2 אם לא יותר!
2026-06-20 09:56:16
2
amit.fisherman
Amit Fisherman עמית פישרמן :
יכולים לבקש, השאלה אם העובד כלכלי או לא כלכלי אם צריך אני יעבוד לבד עובדים זה אויבים אני מוכן לשלם לעובד שלי מיליון שח בחודש בתנאי שהוא ייצר לי 2 מיליון בחודש
2026-06-20 16:46:29
2
loshalevin
losha levin :
אתה חייב לעשות כזה סרטון על עירייות.. בעירייה רוצים כח אדם ושעובדים יתנו עבודה אבל לא רוצים לשלם מה שמגיע
2026-06-20 18:22:25
1
plz5683
Plz :
צודק יש מקומות שמפחדים על השקל לא משלמים לעובדים העלאות
2026-06-21 06:14:38
1
user88467687
אבי לוי :
אתה כולכך צודק מאשימים את העובדים המסכנים בכול מה שקשור ליוקר המחיה ולעליית מחירים והכול בסוף נופל על העובד המסכן
2026-06-21 14:09:07
1
To see more videos from user @elad_hadar, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About