יש לי עסק למזון אני כל חצי שנה מעלה לעודים שלי את השכר הם זה העסק שלי הם ואני באותו לבל
2026-06-20 11:21:01
46
אוראל בן עמרם :
צודק
2026-06-20 18:16:13
2
Prince :
שמישהו יתייג את הבוס שלי
2026-06-20 14:53:40
7
Yaniv Mishảl :
מי כמוך יודע את השוליים ונקודת האיזון בענף המסעדנות שהרווח בו ממש קטן. עובדים לא יודעים שובע, ורק רוצים יותר מבלי הרבה כישורים ואיכות. פשוט לשלם על אותם עובדים בינוניים עם שכר הרבה יותר גבוה.
2026-06-20 09:06:28
5
מספר חוסם🦁🦁 :
שוק כפר קאסם
2026-06-21 11:06:23
1
olgamaman2 :
הלוואי והיית בועד העובדים שלנו
2026-06-21 03:33:37
1
Adva, :
יפה מטייל בכפר קסם
2026-06-20 08:37:26
1
Trablsi :
אחלה כפר קאסם חחחח
2026-06-21 02:47:18
1
heziy7 :
כן ואז מגלגלים ללקוח את המחיר כולם מנסים להתעשר ביום אחד
2026-06-21 12:16:41
1
user394455 :
שמע אתה תותח,וואלה תאמין לי אמרתה פה כמה דברי חוכמה שצריך להגיד לחברת וולט.הם כלכך מזלזלים בשכר של השליחים שלהם בשנת 2026 היא ממש אכזרית ואם רק הייתם מבינים מה קורה,ממשלוח שהיו מקבלים -25-40 ₪ לנקודה היום הם מקבלים 12-20₪לנקודה,ובגלל זה יש המון המון תלונות של לקוחות כי שליחים לא מאשרים כבר את רוב המשלוחים בזמן >עיקובים למשלוח>לקוחות זועמים.
2026-06-21 16:02:31
2
Maor Grinfeld :
לא רק במסעדות ככה זה בכל מקום עבודה
2026-06-21 03:58:43
3
chico29176 :
אתה צודק אבל גם צריך להעלות את סכום המנה
2026-06-21 06:27:56
1
Zehava Cohen :
נכון מאוד ..עם לא משלמים אין עובדים
2026-06-20 18:24:04
3
מוניות :
יש לי חבר בעל פיצה שמשלם לעובדת שלו 90 שקל לשעה , אבל היא עובדת כמו 4 עובדים...
2026-06-20 20:02:05
1
soly z. :
תוכל לעשות וידאו על הבאת עובדים זרים לארץ
ושבעלי עסקים משלמים 72 שקל לשעה לשעה דרך הקבלן והעובד הזר מקבל מינימום
תכלס למה שלא ישלמו 70 שקל לשעה לעובד סופר ולמה משלמים לעובד זר 70 פלוס לשעה
2026-06-20 18:17:39
2
Mizrahi Eliranאלירן מזרחי :
רובם נצלנים שיעלו
2026-06-20 21:32:26
1
AAA :
כמה לשלם?
2026-06-20 20:02:02
1
GrowWithYitz :
חסר מעסיקים שמבינים שעובדים זה לא בתחתית הרשימה אלא בין ההוצאות הכי חשובות של העסק..
2026-06-20 21:04:00
2
UDI :
בטח תשלמו לעובדים ואז המחירים של המנות יעלו עוד מטורף לאכול בחוץ כבר יאלה
2026-06-20 14:34:32
1
user2342154721133 :
יש מלא עובדים זרים מוכנים לעבוד ב38 שקל לשעה
2026-06-20 23:16:26
3
beni Chef :
צודק10000000%! עד שיש עובדים טובים ומסורים שעדיין עובדים מהלב גם שהשכר קבוע ללא העלאה רוצים לצמצם שכר /ימים חושבים מה שעדיין הם לא מבינים שחובה לשמר עובדים טובים ומי שמשחקים איתו בשכר פשוט לא ישאר ואז הם ישלמו פי 2 אם לא יותר!
2026-06-20 09:56:16
2
Amit Fisherman עמית פישרמן :
יכולים לבקש,
השאלה אם העובד כלכלי או לא כלכלי
אם צריך אני יעבוד לבד
עובדים זה אויבים
אני מוכן לשלם לעובד שלי מיליון שח בחודש בתנאי שהוא ייצר לי 2 מיליון בחודש
2026-06-20 16:46:29
2
losha levin :
אתה חייב לעשות כזה סרטון על עירייות.. בעירייה רוצים כח אדם ושעובדים יתנו עבודה אבל לא רוצים לשלם מה שמגיע
2026-06-20 18:22:25
1
Plz :
צודק יש מקומות שמפחדים על השקל לא משלמים לעובדים העלאות
2026-06-21 06:14:38
1
אבי לוי :
אתה כולכך צודק מאשימים את העובדים המסכנים בכול מה שקשור ליוקר המחיה ולעליית מחירים והכול בסוף נופל על העובד המסכן
2026-06-21 14:09:07
1
To see more videos from user @elad_hadar, please go to the Tikwm
homepage.