من هنوز باورم نمیشه دارم میرم هشتم آخه همه امتحان هارو با چت جی پی تی دادم
2026-06-20 21:08:10
118
Nazanin :
بلاخره رسیدیم کلاس هشتم
همه میگفتن کلاس ششم بهترین ساله که من کلا توش زجر کشیدم
مسگن کلاس هفتم بهترین ساله که خیلی زجر کشیدم
دعا کنید امسال خوب پیش بره و دوستای خوبی پیدا کنم چون نیخام مدرسمو عوض کنم
2026-06-21 05:53:03
32
🅰️ :
توروخدا قدر هشتمو بدونین بهترین ساله و دیگه هیچوقت تکرار نمیشه 😭
2026-06-21 14:07:45
11
🕸⚽️Arvxin🕷💸 :
من دیگه هشتمی نیستم
2026-06-20 17:23:17
10
ava Xmiss :
منم دیگه شیشمی نیستم😊✨
2026-06-21 13:50:37
11
52 HZ/: :
دیگه هشتمی نیستم💆🏻♀️🤧
2026-06-21 07:01:41
4
Honia A :
من دیگه دهم نیستم
2026-06-21 11:43:56
7
Ketamine :
منم دیگه نهمی نیستم😳
2026-06-21 12:56:28
1
T-alia :
هههه عزیزم تازه راهنمایی شروع شده صبر کن بیای هشتم
2026-06-20 20:21:56
12
Yalda :
منم دیگه هشتمی نیستم هه
2026-06-20 12:10:27
8
maria :
منم دیگه هشتمی نیستم
2026-06-20 11:11:05
23
baran :
بابا من پارسال کلاس هفتم بودم،چرا اینا دارن بهم میگن باید انتخاب رشته کنم؟
2026-06-20 23:29:36
15
má rt : ıń :
منم میخواستم بگم دیگه رفتم دانشگاه
2026-06-20 14:27:29
79
𝐢𝐫𝐨𝐧, 𝐥𝐢𝐨𝐧 & 𝐬𝐮𝐧 :
منم دیگه شیشمی نیستم
2026-06-20 19:19:02
11
*AyIin* :
منم ،به نام خدا به مرحله ی بعدی راه پیدا کردم.
2026-06-20 12:29:00
5
To see more videos from user @xxlarina, please go to the Tikwm
homepage.