Εγώ και νηστεία 15 μέρες τον μήνα μέχρι να μπει ξανά ο μισθός !!!! 😂
2026-06-22 21:46:37
5
draugustusjulius :
Εγώ κάνω νηστεία 72 ώρες κάθε εβδομάδα εδώ και 4 μήνες και έχω δει τεράστια αλλαγή στον οργανισμό μου και στις αιματολογικές.
2026-06-20 13:13:09
15
Himykid :
γιατί δεν αναφέρεσαι καθόλου στο ψάρι ως πρωτεΐνη ?
2026-06-20 14:11:40
2
Takis kiousenderlis :
Σωστά
2026-06-20 10:22:46
13
Mr George :
έχω να σου πω ότι μετά από 40 ώρες νηστείας παρατήρησα μια φοβερή ηρεμία στο σώμα μου.
2026-06-20 16:08:14
3
! :
Are you a doctor?
2026-06-20 10:50:25
1
x4rhs_ :
2026-06-22 09:14:32
3
μοναχικός ιππότης :
συμβαίνει κ σε εμένα ,αν κάνω πολλές ώρες να φάω , άλλοτε πηγαίνει 143 άλλοτε 80
2026-06-20 10:48:33
1
Marios Michael :
berberini
2026-06-20 18:37:39
1
manolis Kritikakis :
pravoo brother amin
2026-06-20 13:01:01
2
Dimitris Katsaloulis :
Γιατρέ μου εσύ
2026-06-23 22:06:04
0
Popi Kostidou :
εγώ είμαι γύρω στο 100, μετά από τρεις μέρες μόνο με νερό μέτρησα ζάχαρο και ήταν 66
2026-06-20 21:13:17
7
Tom Papapetrou :
Ολόσωστος...❤️
2026-06-20 18:58:35
2
Νίκος Ραπτάκης :
έχω μια ερώτηση ένας άνθρωπος που κάνει χειρονακτικές εργασίες μπορεί να κάνει μέρες νηστεία? Δεν θα πέσει κάτω?
2026-06-20 15:27:51
1
Geo :
Και 110 δεν είναι τίποτα με 110 νομίζετε ότι έχει Ζαχάρω
2026-06-20 13:01:47
2
Xmaze Artist :
110 είναι φυσιλογικοταρο 🫠
2026-06-20 13:22:34
0
cgcolorsv :
Με OMAD και KETO έχει πάει η το ζάχαρο από 12,7% σε 5,7% μετά από 6 μήνες και σε 4 μήνες υπολογίζω κάτω από 5. Μαγειρεύω τα πάντα μόνος δεν παίρνω τίποτα απέξω. Παιδιά η διατροφές και οι νηστείες δουλεύουν αλλά θέλουν προσοχή διαβάστε πρώτα μην ξεκινάτε μια νηστεία έτσι απλά χωρίς να ξέρετε το σώμα σας πρώτα. Εξετάσεις, βιταμίνες και ενυδάτωση πολύ σημαντικά.
2026-06-20 15:06:33
2
kotza10 :
Ακριβώς να γίνει με λίγα λόγια τρόπος ζωής
2026-06-20 11:08:44
3
titihoh :
κανω 7 μηνες διαλλειματικη 20:4 μπορω να την κανω εφορου ζωης?
2026-06-20 14:01:23
1
To see more videos from user @shotsbygeorgechalaris, please go to the Tikwm
homepage.