انت زيي عندي ثلاث اخوات ولاد ربنا يعني ويعينك ويعين اللي زينا يا ريت لو اكون معايا اخت بنت بس حتى😭😭
2026-06-22 12:25:12
30
حــــ🦅مـــــوده🥷 :
يلهووووووي دنا عندي اختي اتجوزت حرفيا البيت من غيرها بقا فاضي بقيت كل منزل من الكليه اروح عليها جري مع ان هيا ف بلد واحنا ف بلد دا هيا الي مربياني واعتبرها امي التانيه 😍❤️❤️❤️
2026-06-21 23:00:32
42
meskadel7 :
انا معنديش أخوات أصلا وحيده أمى وابويا
2026-06-21 05:44:33
19
Revoooooo❤️🥹 :
يا ريتني عندي اخ ولد اكبر مني دي امنيتي 😭💔😔
2026-06-22 12:45:28
7
𝐸𝑚𝑎𝑛 𝐸𝑙𝑘ℎ𝑎𝑑𝑟𝑎𝑔𝑦☹︎ :
زي بعض 💗🥺😔
2026-06-20 18:30:07
19
جوجو عسليه ❤😘 :
انا بقا عندي الاتنين ولد وبت بس كان نفسي فيها اخ اكبر مننا
2026-06-20 19:54:38
22
❤️H✨ :
اه والله ياريت كان عندى اخوات بنات حنين عليا🥺🥺
2026-06-21 11:59:19
6
꧁Nada꧂ :
يا ريتني عندي اخوات ولاد 🥲🥲
2026-06-20 23:32:40
10
✨𝐴𝑠𝑚𝑎𝑎✨ آًًســــمــــآء✨ :
انا ذيك كد بس بحبهم برضو مهما عملوول اخواتي😔
2026-06-21 21:56:47
7
𝑻𝒐𝒕𝒐👻 :
عندي الاتنين ومطلعين عيني
2026-06-20 23:57:07
10
🌸♡ 𝓶𝓪𝓵𝓴 𝓶𝓸𝓱𝓪𝓶𝓮𝓭 🦋 :
ممكن انا ابقى اختك 🥺🥺
2026-06-21 02:45:18
5
البَســملة | Bm ♥. :
نبي طريقه تصميمم😭.
2026-06-22 14:16:09
0
♥️ sama ♥️ :
انا عندي الاتنين بس مجننني 😂
2026-06-22 23:29:23
1
To see more videos from user @em.eman487, please go to the Tikwm
homepage.