@lindabvestergaard: Væksthuset er fuldt kørende🌱💪🏼 Jeg er spændt på at se hvor meget mad vi har aaaaalt for meget af😅🤭😉 Nu kan jeg tage et pusterum og gå og nyde det hele lidt inden jeg for alvor skal i gang med at sætte glas fyldt med lækkerier på hylderne til vinteren🥰 Selvforsyning, here we come😎🌱☀️