@mohamed.nada2026: بعافر: علشان اقدر اعيش و شايل هم لقمة عيش انا الشقيان، انا التعبان الدنيا لعبت بيا دايما انا الضحية قالت لي خد فين يوجعك وزادت النار عليا مجروح و جراحي مالهاش دواء قلبي من الظلم انكوى وظهري من كتر العذاب اتكسر وانحنا انا اللي ياما داويت جراح وانظلمت وقلت سماح أعمل خير وارجع تاني بلاقي الشر في كل صباح ياما ياما ياما عشت في الدنيا سنين بدي من غير حساب وبدل ما الاقي الخير بخير يجيني وجع وعذاب انا مش طالب غير امان ولا كلمة تريح قلبي بس الدنيا قاسية عليا وسايبة جوايا تعبي مجروح و جراحي ملهاش دواء قلبي من الظلم انكوى وظهري من كتر العذاب.