niye cami azmı fabrika olsa insanlar çalışır para kazanır
2026-06-20 15:45:15
23
İsmail Arabacı :
Bence Kadıköy’e cami yerine futbol ve diğer spor dalları eğitim merkezi yapılsın
2026-06-20 16:31:50
8
muratbirinci25 :
Helal olsun Mert kadın
2026-06-20 12:57:04
23
ahmetce4225 :
BİZ ÇOCUKLUKTA MAHALLE MAÇI YAPARKEN ŞEREF GOLÜNÜ ATTIK DERDİK ÇOCUK YAŞTA GOLÜN DAHİ ŞEREFİNİ ÖĞRENMİŞTİK ŞİMDİ MİLLİ TAKIM İKİ MAÇINDADA O GOLÜ ATAMADI
2026-06-20 16:57:01
6
Narkoz 07 :
Cami dışında hep olsun abla
2026-06-21 11:58:06
0
Zekayi_ Ay_50 🚛 38/ :
çok doğru 👏👏
2026-06-20 14:21:55
7
muhittinaltan43 :
aynen
2026-06-20 14:12:43
5
Talihsiz Ler :
Çok haklısın valla 😁
2026-06-20 13:22:15
6
Abdullah Abdullah :
Ağzına sağlık kardeş
2026-06-21 07:47:50
2
ercanguler06 40 :
yazıklar olsun 5de kalkıp milli takımı izlemeye değmezmiş
2026-06-20 12:54:14
5
o günde gelecek :
valla mantıklı
2026-06-20 13:59:07
5
Sustum :
Aynen
2026-06-21 06:10:45
1
Ali Doğan :
iyi fikir aslında Mac takip etmiyorum ama çok üzüldüm yaa
2026-06-20 20:01:03
1
İmra Çatanak :
süper olur
2026-06-20 17:05:25
1
user8839165681932 :
haklısın kızım
2026-06-20 13:44:50
2
rivador :
iyi olur 🤨
2026-06-20 14:26:02
2
Tahir. G :
cami değil okul yapılsın kı eğitim yükseldikten doğru yolu bulmak kolay olsun
2026-06-21 04:58:08
10
MB :
Aynen öyle
2026-06-20 15:28:48
1
Denizzz :
çok üzüldük ya 😁
2026-06-20 14:04:33
1
Faik Altay :
aynen katılıyorum
2026-06-20 17:23:43
5
Yilmaz :
Cok dogru
2026-06-20 19:51:20
3
rafet :
bir kere okul fabrika deyin be satılanların yerine yerli ve mili fabrika olsun be
2026-06-21 04:16:38
0
Serdar :
HELAL SANA 🥰🥰🥰
2026-06-20 21:28:50
1
To see more videos from user @efebalinturco, please go to the Tikwm
homepage.