o zamanlar saray ve ahalisi daha futbola el atmamıştı
2026-06-22 13:26:25
794
tubork :
Hükümet ile bitti, eğitim, spor. Çok mutlu idik.
2026-06-20 18:56:24
507
ömr :
sadece futbol değil eğitim sağlık ekonomi ahlak herşey çöktü. 25 yılda geri dönüşü olmayan çok şey kaybettik.
2026-06-23 07:20:10
171
Özgür5421 :
Ama engüzelide bu abileri o yıllarda izlemekti 2002 de bu maçları izleyen kuşağa slm olsun
2026-06-22 19:47:15
205
Rampi :
adamlarda ego yok para hırsı yok villa yok artislik yok
2026-06-21 13:15:25
236
Fadıl özer :
AKP'den önce milli takım
2026-06-23 10:42:08
15
mehmet58başaran58 :
boşuna demıyoruz herşey eskılerde guzeldı dıye
2026-06-22 12:05:43
69
Gala1905 :
Kenan Yıldız 90 milyon yapıyorsa, Hasan Şaş için 250 milyon az bile😳😳😳
2026-06-22 13:17:57
126
Hamdi Akar :
Hagi'nin bende olsaydım Türkiye Dünya Kupasını alırdı dediği kadroydu. Böyle bir kadro görmedim,harika forvetlerimiz vardı ,bekler harikaydı kaleciler harikaydı. Stoperler harikaydı ,düşünün Gaziantepspor dan Ömer Çatkıç ve Hasan Özer dünya kupasına gitmişti ,o derece adaletli forma veriliyordu ,şimdi Anadolu Kulüplerini geçtim Bjk ve TS nin bile yüzüne bakılmadı
2026-06-22 20:25:17
49
islam_🇦🇿 :
Eskiler Hep Güzeldir 🥀
2026-06-23 13:43:47
6
vkn :
Yine de Benım saç diğerlerine göre iyiydi turnuvada
2026-06-23 18:57:30
9
Umut :
ümit davala Rüştü hakan şükür Alpay İlhan kadroya bak
2026-06-21 12:13:15
54
yasin :
biz belki görmedik ama özeti izleyince harbi adammışlar
2026-06-22 11:05:50
41
Huseyinepik :
milli takım milli takımdı o zamanlar 🇹🇷❤️
2026-06-23 18:24:29
6
Ömer Öztaş :
Kardeşim şimdiki futbolcular para için oynuyor Transfer döneminde ne kadar para alrım diye düşünüyor. sakatlanmadan oynamak için oynuyor Yürek yok.
2026-06-23 17:56:42
9
Soner Özüberk :
bu golü her izlediğimde gözlerim doluyor
2026-06-22 18:51:38
18
ekin07 :
2002 yi bize yaşatan tüm teknik ekip yonetim ve futbolculara çok teşekkür ederim ❤️
2026-06-22 15:38:04
19
King Kano :
nerdeee o ruhhh simdi
2026-06-23 12:51:20
7
Ismet Arpacı :
Gol böyle atılır işte.
2026-06-22 18:49:37
5
⚜ Əlvan Metal ⚜ :
2002 hiç aklımdan çıkmaz
2026-06-23 11:27:53
11
Noname :
O kardorda kac GS li vardi ?
2026-06-23 05:05:55
37
murattemel007 :
Ben tüm maçlarını izledim 2002 dünya kupası brezilya dan sonra en güçlü kadroya sahipti Türkiye
2026-06-22 17:31:35
5
ERLİND SEFA :
arda güler 90 milyon ederse bu zamanlara göre Ilhan mansızın kramponlar eder okadar
2026-06-23 21:13:27
7
HamzaTuna6⁷ :
cunku %80 galatasaray formaliydi
2026-06-22 08:13:20
14
Çağatay Alptürk :
Türkiye millî Takımda Oynamak Haysiyet ister namus ister Ruh İster Keşke Türkiye firması giymek için para istenmeden zaten kendi takimlarindan Dolu dolu para kazanıyorlar milli maçlarda para alsa ne olur almasa ne olur
2026-06-21 14:27:38
17
To see more videos from user @weko1984, please go to the Tikwm
homepage.