عندي احساس انه الشخص الي قاعد يقرا تعليقي محتاج هذه الدعوة اسأل الله ان يفرج همك ويرزقك من واسع فضله يارب العالمين🥰
2026-06-21 22:53:50
2
احمد :
انا بقي من كتر اللي شيلته في قلبي من زعل وخزلان وقهر وقله حيله والله العظيم مبقتش بعرف انام طاب والله العظيم انا لما بتحصل معايا حاجه اكون حباها ونفسي تكمل لاخرها بقلق لأني عارفه اللي فيها وعارفه اني عمرالدنيا ما بتهنيني علي حاجه انا بحبها وعليزاها فخلاص الواحد اتاقلم أنه يكون قليل في كل حاجه 😌
2026-06-21 21:34:49
2
ABDO :
انا بقا كنت شايل اكتر من كلو ومشاكل الناس الي معاك ف الشغل وضغوت من كل حته واول متروح عشان ترتاح وتقعد مع مراتك وتلعب مع ابنك تبص تلقي رحتك اصل ع القهوه مكنش ف كلمه حلوه كنت تعبان اوي عشان مخلهاش محتاجه حاجه بس كلو عند ربنا لو كان خير لكان بقا
محدش فينا بيشتال اكتر من طاقته كل واحد فينا بياخد على قد ما هيعرف يتحمل اللى بيشتال كتير ربنا بيديلو كمان علشان بيحبو والبلاء يااما رفع درجات يااما تكفير ذنوب شوفو فضل ربنا علينا وكرمه بيبتلينا علشان بيحبنا واللى ربنا مديلو وهو بيعمل ذنوب وعارف ان هو بيعمل ذنوب ولسه ربنا مديلو دا لازم يخاف اوووى من ربنا كل واحد فينا بيشتال الشيله اللى يقدر عليها وكل واحد فينا متوقع ان هو عنده هم اكتر من التانى وشايل هموم على قلبه وهمومه صعبه عن التانى بس بجد كل واحد فينا عنده مشكله مفكرها هتموت القلب من الحزن بس الحمد لله على كل حال
اهم حاجه ف كل دا الرضا وبس لو رضينا وشزفنا ان الحياه كده طبيعيه وان اللى انا شايفه دا مكتوب ليا هكون سعيده حتى لو حزن العالم كله فى قلبى الرضا والله والاستعانه بالله وحده بيغسل القلب والروح من جوه لو كلامى اثر على حد فيكو ودخل قلبو ادعو لوالدى بالرحمه والمغفره مش ف الكومنتات فى سركو اللى يشوف الكومنت أمانه فى رقبته هاجى اسألو عليها يوم القيامه
2026-06-22 12:09:50
3
Mohamed El Shazly :
يارب
2026-06-22 18:49:12
0
mouna saad :
يارب🤲
2026-06-22 17:51:08
1
ُابو زيزو :
انا فعلا في المرحله دي تعبان ونفسي اصرخ برغم الضغط اللي جوايا وكميه الحزن اللي تملى الدنيا اللي جوايا مطلوب مني اكمل واروح شغلي واكمل حياتي عادي وانا والله بعافر بقول يا رب
2026-06-21 08:33:43
0
To see more videos from user @r7lh7yah, please go to the Tikwm
homepage.