Juuri noin ajattelee suurin osa Suomalaisistakin 👍👊🇫🇮❤️
2026-06-20 15:37:06
38
Tarmo Ukonkutsuma :
Totta joka sana🔥
2026-06-20 17:22:19
16
siskonproidi :
Tämä 👌
2026-06-22 04:14:02
1
︎ :
miksi sun villa on myynnissä? vai onko myyty jo jollekkin muulle jolta sitten rahat loppu kun ulosotossa
2026-06-21 11:17:00
1
👁👄👁 :
Sinä taidat olla meidän vaimennettujen suomalaisten ääni. Pääsisit varmasti eduskuntaan, jos menisit ehdolle.
2026-06-23 07:58:12
6
racing-tech👀 :
tämmöstä tuli mieleen että miks aina ajatellaan että maahanmuuttajat on tummempi ihosia vaikka prosentuaalisesti vaaleaihoisia on tummempia enemmän..eikä niistä ajatellaan et ne ois Mamuja...
2026-06-21 11:52:42
1
MarjaTuu :
Löysin blogin, kyllä oli viihdyttävää luettavaa 👍 Hyvää juhannusta, Henkka ☀️
2026-06-20 15:56:01
7
Pokudo :
Ootko muuten Henkka vieläkään ymmärtänyt täysin, miksi jotkut tietyt poliitikot ja ihmiset ei halua uskoa ja ymmärtää että kaikki vaan ei sovi Eurooppaan?
2026-06-20 15:48:38
7
_h_j_m_ :
Täyttä asiaa, ei se ihonväri tee kenestäkään huonompaa, aika vitun sama minkä värinen ja taustainen on, paskoja ihmisiä on väristä riippumatta, ja tässä maassa niitä on jo omastakin takaa. Kunnioitan vain luonteen ja käytöksen perusteella, en värin enkä taustojen perusteella. Viha on typerää yleistämistä.
2026-06-21 10:38:31
5
Heini :
Amen🙏🏻
2026-06-22 19:26:43
1
Maikki.T :
👍💯maassa,maan tavalla,on heitäkin.🌞👍
2026-06-21 10:40:31
4
niinseon :
se on just se. tunnen kans monta mamua
jotka on asiallisia ja sit nämä jotkut pilaa kaikkien maineen
2026-06-21 15:25:12
2
— :
Täysin samaa mieltä
2026-06-20 18:40:56
5
Tanja Gävlen :
hyvää juhannusta
2026-06-20 21:56:00
3
Jarce1 :
Just näin. On kyllä kumma, että esimerkit monessa maassa ei saa varsinkaan päättäjien silmiä avautumaan! Nekin harvat jotka näkevät totuuden, eivät uskalla rasismipelon vuoksi avata sanaista arkkuaan. On selvää, että tätä johdonmukaisesti ohjataan muualta!
2026-06-21 06:31:33
5
carolakaitanen :
Olet niin oikeassa 👍👍
2026-06-21 09:25:32
3
Katjuska :
näin on 👍👍
2026-06-20 19:36:53
5
Sisusisko🇫🇮 :
Meinasin moikata kun kävelin tuosta ohi mutta sitten muistin ettei sulla ole mitään käsitystä kuka mä olen. Taidan laittaa tiktokin kiinni 😂
2026-06-21 16:22:44
2
Eetvertti :
Näin🥰
2026-06-20 19:08:40
3
osmopulkka :
Just noin.
2026-06-20 20:34:10
3
aatteleppaihanite :
Massa maahanmuutto on osa WEF "great reset"suunnitelmaa.Kaikki 4 valtapuoluetta hyväksyy EU oligarkkien väestön vaihto suunnitelman,"sad but true". USA kin ostaa öljyä naapurista ja myy sen EU lle 4-5 kertaisella hinnalla.Maahanmuuttaja työkaverit on olleet kaikki ahkeria ja kunnioittaneet Suomen lakeja.Maassa maan tavalla on realismia ei muuta.
2026-06-21 07:46:30
2
Anne :
Kävin lukemassa, hienoa tekstiä ja sisältöä.
2026-06-22 10:17:55
1
Kalatalousministeri Rautio :
2026-06-20 22:49:16
1
Julius Rito :
👍🏻👍🏻👍🏻hyvää Juhannusta! 👍🏻👍🏻👍🏻🇫🇮☀️✋🏻
2026-06-20 19:20:26
3
To see more videos from user @henryaflecht, please go to the Tikwm
homepage.