@ana_yasmine: فترة النفاس فترة مهمة جدا يمكن أهم من الحمل لأن الأم بتكون لوحدها ومحدش بيديها نفس الاهتمام زي ماكانت حامل..🤰🏻 وكمان مطلوب منها تراعي روح تانية 👼🏼 بقت مسؤليتها لوحدها .. 😕 واحدة واحدة هنبسّط الفترة دي وهقولك ازاي تاخدي بالك من نفسك بالتفصيل عشان تحسي انها فترة نقاهة وارتخاء.. مش ضغط وتعب ❤️ #النفاس #الأربعين #الولادة_الطبيعي #صاحبتك_الدكتورة
ana_yasmine
Region: KW
Saturday 20 June 2026 15:39:16 GMT
Music
Download
Comments
AL :
لازم تنتبهين ممكن تحملين قبل الاربعين يوم
2026-06-20 22:21:06
58
RK✨ :
احب اللي تشرح زيها باختصار وبدون تهاويل وكلام منطقي ومفيد ، شكراً دكتوره
2026-06-21 17:02:18
49
أم چوانا :
هذا ينطبق مع العمليه القيصريه
2026-06-22 17:27:26
5
salwa11 :
متى المفروض تنزل الدوره بعد النفاس
2026-06-20 22:25:23
0
Mariam :
أنا والده قيصري من يومين وماينزل مني شي اش السبب
2026-06-21 17:20:59
0
Bebo👑🖤 :
دم النفاس استمر معاي ٤٥ يوم
2026-06-22 13:09:56
1
کْبًريِّأّء أّنِثًـىـــ🖤 :
طيب انا خلصت شهري ولسه مولدت 🥺🥺
2026-06-22 18:34:24
3
ENG.Flfola :
كميه معلومات عجيبه 👏🏻👏🏻👏🏻بارك الله فيج دكتوره
2026-06-22 16:11:05
1
Anood :
يعطيج العافيه فيديو مختصر كل شي 👏🏻
2026-06-21 22:26:32
1
A :
متى اقدر اركب لولب ؟ لان الحبوب تلعب فيني تسمن وعصبية وكل شي😫😫
2026-06-22 13:02:19
0
mila :
دكتورة انا ما أخذت حبوب منع الحمل في اليوم واحد و عشرين خلصت الأربعين و جاتني دورة بعد الأربعين امتا اقدر اشرب مانع الحمل
2026-06-22 12:26:02
0
Sh🤍 :
احب الناس اللي تعطي معلومات من قلب وبدون تطويل كلام الله ييسر امرك 🤍
2026-06-21 05:26:49
6
Mirna Essam :
طب لو قل و زاد تاني اووي دا غلط
2026-06-21 06:34:05
2
قمر المياحية💜 :
هذي التعليمات تنطبق ع القيصري
2026-06-22 16:56:49
0
ذكره الم :
كيف اخلي الخيط يزوب بعد الولاده لي 15يوم مجود
2026-06-22 17:17:33
0
Justmashael1 :
دكتوره انا وقف فاليوم ال٢٨ وجلست ٩ ايام طاهره ورجع لي بني خفيف اخذ مانع الحمل اليوم ال٤١ عادي ؟
2026-06-22 11:51:24
0
ام عمروش :
أنا والدة قيصري الي ثلاثة اسابيع ممكن اعرف يمته اقدر ابدا تمارين لشد البطن او ألبس مشد
2026-06-22 12:42:38
0
- :
واذا قيصيري ؟
2026-06-20 23:45:25
0
❤️rabab bint al khalifih❤️ :
طب ممكن يادكتور ضروري تقوليلي ع حاجه أخدها بعد الولاده للأكتئاب والعصبيه 🥺
2026-06-21 03:02:43
0
ملاك الحب :
أنا ظليت الأربعين كله
2026-06-20 22:37:32
3
Lim.kdr🇫🇷🇲🇦 :
انا نزل مني 60 يوم لكن مشي كثير كان قليل كل مرة شوية والحمد لله امور كانت بخير
2026-06-22 16:32:17
1
Wafaa Lamöuş :
انا على وجه ولادة ثالث قيصرية هل اذا استخدمت مشد يصير عندي التصاقات ؟؟ متى استخدم المشد
2026-06-21 15:51:03
0
⋆⭒˚.⋆ 🦢 ⋆⭒˚. :
ينطبق ع القيصري ؟!
2026-06-22 13:51:20
1
♎︎ :
السرعة 2.0
2026-06-21 01:57:36
0
user56617255512 :
متى البس المشد ولمدة كم البسها
2026-06-21 04:13:11
0
To see more videos from user @ana_yasmine, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.