@ekonomimamman: Ett litet delmål längst vägen som en påminnelse om hur långt jag kommit! 🥹🙏🏼🩷 Planerat, villhöver och mitt motto är trots allt buy nice or buy twice. Som den ekonomimamma jag är passade jag såklart på när det var 40% rabatt och jag ÄLSKAR den! 😍 Vad tycker ni om modellen och vad anser ni är rimligt att lägga på en väska? Kram #malenebirger #unboxing #privatekonomi #mammalivet #bymalenebirger