Lan neresi kolaydı şaka mı yapıyorsunuz orijinal ve 3D bile çok daha basitti
2026-06-20 16:17:08
611
ışıl :
+100 net bekleyenler kolay demiyo be msndbdnmsnf
2026-06-20 20:19:43
372
helin :
kolaydı diyip durmayın
2026-06-20 17:19:43
444
etoo :
kanka mezunum 100-110 net beklememe rağmen ben acıkcası daha zor bi türkçe denemesi çözmemiştim su ana kadar ve cıkmıslara göre matematik cok deneme yanılma muhakeme soruları içeriyodu genel olarak aşırı zor olmamasına rağmen değişik ve orta üstü bi sınavdı kesinlikle