bugün yaptım elma ağacına 😳çok kolay oldu inşallah tutar kardeş
2026-06-21 13:08:12
0
HAYAT İŞTE ((46.46)) :
Her şey iyi güzel de yanlış yaptın reis yıllarca ben de aşı yapıyosun. Göz aşısı ilk baharda yapılır neden 1 ağaça ilk baharda su yürür 2 elin deki ışğının alt kısmının her iki tarafını kesmen lazım 3 aşı yapılan ağaçın üst kısmı tamamen kesilir çünkü ağaç güçü uç kısma veriyor aşıya vermiyor yani aşı güçsüz kalıyor 4 aşı vurulduktan sonra hamur yada çamula aşıyı kapatmam lazım reis
2026-06-21 20:43:54
0
Teknix :
Ustam, bahar ayında yaptığım kakma erik aşısı çok uzadı üst kısmından budama yapmalımıyım?
2026-06-21 13:22:30
1
Kral Özcan :
O parçayı çıkarınca ağıza almak yerine, aşı yerini ayarlayana kadar nemi gitmesin diye suya koysak ne olur?
2026-06-21 11:56:54
1
Daima? :
Kayisidan göz alib erik agacina yabsam olurmu?
2026-06-21 16:02:06
1
asiegeli09 :
ustam aşî bıcagını nerden aldın güzelmiş
2026-06-21 15:40:00
1
Celal Balci :
ERİKTEN ERİĞE ,BU GÜNLERDE NASIL YAPILIR. ACİL ANLATIRSAN SEVİNİRİM. HANGİ GÖZ ALINIR,ACİİİİLLLLLL
2026-06-20 16:56:52
1
Aslan001 :
bunu illa ağacın anagovdesine mi yapmak lazım. yetişmiş ağacın herhangi bir dalına yapsak olurmu hocam
2026-06-20 19:50:39
1
userdeğil :
diyelim 15 gün sonra baktık aşı tutmuş, anacın üste giden dalını ne zaman kesmemiz lazım
2026-06-22 13:57:15
0
Kadir Bey :
reis üst budağı ne zaman kesmeli
2026-06-21 13:46:59
0
Kadir Bey :
ceyran kablosumu doluyon reis
2026-06-21 13:49:09
0
yusuf :
şimdi ağacının kökü büyüyecek nasıl olacak
2026-06-22 14:15:18
0
metin0531 :
👍👍👍
2026-06-21 11:49:25
1
Hekimeldostu :
😳😳😳
2026-06-21 18:46:14
1
Dilaver Çağlıyan :
🥰🥰🥰
2026-06-21 03:40:40
1
Alparslan Aslan :
😂
2026-06-21 17:48:07
1
Ramazan Kaya :
😳😳😳
2026-06-21 02:50:26
1
Mehmet Kırmızı :
😳😳😳
2026-06-22 10:32:41
0
To see more videos from user @uzmanbahcivan, please go to the Tikwm
homepage.