دكتور هل منقوع الاعشاب لو مرتين بالاسبوع مو يوميا هل فعلا بيضر الفروة وتجففها وبالتالي يجف الشعر
ودايما يقولوا لاتحط ليف ان او ماسك (حمام كربم ) عالفروة بس انا الشعر اللي من عند الفروة جدا جاف كيف ارطبوا
2026-06-24 10:42:57
1
AS91 :
حتى لو كان بعد السهر في نوم كافي؟
2026-06-21 22:25:52
2
Ali :
انا بنام8ساعات بس متقطع5النها3ليل
2026-06-23 07:01:06
1
Ola Elshetry :
شكرا جدا لان مع الأسف ظهر عندي فعلا رغم كنت عالجت التساقط خلاص بس لما حصلي مشكلة الارق شبه فقدت نص شعري و انا اصلا شعري خفيف و فتلته ضعيفه🤦♀️
2026-06-23 22:51:10
0
فاتنه القلب :
سؤال ضروري بالله عليكي يا دكتوره انا لاحظت اثناء فتره العلاج من الالتهابات فروه راسي بقت دهنيه وبيطلع في ضوافري قشره بيضه وبضطر اغسل شعري يوم اه ويوم طب ازاي احل المشكله دي انا اصلا فروه راسي كانت عاديه ومكانش عندي قشره
2026-06-21 07:47:04
3
user7834120976102 :
وش علاج الكرتزول
2026-06-21 07:10:30
1
جمال سالم :
اعمل اي الشغل طيب بنام اربع خمس ساعات وممكن اقل
2026-06-22 11:53:41
1
️🎶خولانيه 💛 :
اكبر كذبه أنا انام اليل كله من الساعه 9لين ٦ الصبح وشعري يتساقط بشكل فضيع
2026-06-21 19:04:26
2
ابو موتة :
يعني لو صلاة قيام الليل شعري هيقع
2026-06-21 22:34:17
1
NAR :
دكتوره عملت كيتو دايت ثلاث اشهر قل شعري بشكل ملحوظ رغم انه بشرتي تحسنت ؟ و لما وقفت و صرت اكل الأخضر واليابس شعري رجع ماشاء الله .يعني ليه لما أكلت اكل صحي شعري قل و لما خربطت و اكلت سكريات شعري رجع لطبيعته 😂
2026-06-20 19:42:48
2
svipm :
شعري تسافططط بسبببب الروكتان اريد حل 💔🥺 الروكتان وقفته خلاص
2026-06-22 08:19:25
1
memechanel.12 :
صح 👌
2026-06-21 08:59:04
1
user1057398704369 :
اي والله زعلنا
2026-06-21 01:37:34
1
Bassem Mohammed :
نا رايح انام 😂😂😂😂
2026-06-20 22:19:02
1
سمسمة🩷 :
شفت الفيديو والساعه 4:20 ص
2026-06-21 01:21:00
2
faten_fofo1 :
فعلا والله كلامك صح
2026-06-20 16:32:57
2
Ahmed :
انا والله ماعرفش النوم العميق من سنين
2026-06-21 07:49:51
1
ام علي الزهراني :
😳😳😳😳😳امي تتعب واضطر اسهر
2026-06-21 03:22:04
0
thekr511 :
انا بسهر للوحده أو ثنين بالكثير لكن انام فوق ٨ ساعات
2026-06-21 08:15:05
1
M :
والله يادكتورة الأمور خرجت عن السيطرة ماعاد أدري وين ألحق
2026-06-21 03:02:09
1
rolz883 :
طب لو عندي اكزيما دهنية في شعري و الدكتور كتبتلي على نت لوك ١٠ ، وسمعت إنه أصلا بيزود القشرة ؟ ف هل كدة غلط ولا ايه ؟
2026-06-21 15:37:19
1
AHOOD. :
اح شفته وانا سهرانه
2026-06-21 03:55:15
2
k999 :
انا مرة قعدت يومين صاحى بسبب الشغل وعينى مغمضتش
اقسم بالله شعرى بقا يقع بالكوم بقيت امشى المشط فى شعرى الفراغات بين الاسنان كانت بتتملى شعر وانا فى الاساس عندى صلع وراثى وبستخدم مينوكسديل
2026-06-21 15:49:21
2
Emelly :
تاكيظا على كلامك
اتشخصتا بتاسقط كربي والدكتور قالي لازم تظبطي النوم والتوتر قبل اي علاج
2026-06-20 19:26:32
3
śaro :
اخخ صعب شون انام من وكت
2026-06-20 17:38:35
1
To see more videos from user @eman.nasser1627, please go to the Tikwm
homepage.