@shehasnoreplacement: plis #her

a
a
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 20 June 2026 16:25:36 GMT
837156
158744
495
19087

Music

Download

Comments

ayamgepukmalaysia
Pak Gembus Malaysia :
nasi boleh tambah, sambal boleh mintak lebih... tapi tempat saya dalam hati awak tak pernah ada extra space pun kan?
2026-06-22 03:25:24
2070
amnish_7
*Spanish latte* >☕< :
beratus tahun pun di tunggu jika org lain tlah tertulis didalam ceritanya hidupnya jgn pernah berharap lebih drpd sang pencipta cukuplah memujuk hati bahawa dia tlah menjadi milik org lain. Bukan menyerah tetapi mengikhlaskan berbahagialah meski bukam memiliki setidaknya dia pernah hadir ceritamu......... Dan pelajaran terbaiknya berharap dan menunggu sepuas mu tetapi jgn lupa kita punya persaan tetapi tuhan punya kenyataan.........
2026-06-20 21:27:30
1723
delisyaa.aaa
ديليسيا :
to him, i'm still here, waiting for you, but i'm not hoping for anything anymore. i used to imagine all the possibilities, but now i've learned to leave them in Allah's hands. i wish you were meant for me, but i don't know whose name lives in your heart. i've admired you sincerely for so long, yet i'll probably never know what you truly feel. i can't place expectations on something that was never promised to me. i'm not pretty enough, not smart enough, not someone you'd ever notice. that's why i've never allowed myself to dream too much about us. still, if i'm being honest, a part of me has always wished to spend my future with you. it's been almost ten years since i first laid my eyes on you, and somehow my heart still remembers your name. we barely have a story, barely have conversations, yet you've become a chapter i could never seem to close. i'm sorry that i like you. i'm sorry that after all this time, a part of my heart still quietly prays for us...
2026-06-21 06:27:36
557
diljeer_
𝘼𝙞𝙙𝙞𝙡 :
7 tahun bukan kejap tauu
2026-06-20 16:40:38
315
suuf3a
ѕσƒєα ℘ :
silent repost :((
2026-06-21 01:37:53
112
lyraardynll
Läyrá 𐙚 :
Nanti dh kerja, dh ada duit cukup jangan lupa nampak saya and jadikan saya pilihan ye?
2026-06-21 03:54:46
75
qai2777
Qai🛩️ :
nanti dh habis dvm kau nk Sambung belajar dulu kan ? kau nk dpt kan title enggenier , x pe aku tunggu . sementara tu aku pun nk Sambung belajar aku pun nk dpt title AME tpi kalau aku sambung belajar dekat luar negara pun aku tunggu kau tau , kau pergi la kejar dulu apa yang kau nk aku still tunggu kau tau kat sini byeeeeeeeee good luck 🥹
2026-06-21 04:17:12
47
fyzs._
fysz :
cant repost, but just remember i was here
2026-06-23 07:58:10
11
n0morezy_
لـيـشا :
dri 2022 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
2026-06-21 01:01:37
31
nurazriih
nur :
komen jela tak nak repost
2026-06-21 04:14:12
13
qistinaa5
📚ادريانا :
mungkin kita hanya ditakdir kan utk berjumpa shja bukan utk bersama……but we need trust the process yg allah tlah atur kan utk kita
2026-07-06 13:10:40
9
n.syaliaaa
🤍🕊 :
to him saya taknak berharap sbb sy tahu and mustahil untuk sy dan awak together. untuk awak sya doakan semoga Allah pertemukan awak dengan seseorang mcm doa awak. awak bahagia saya pun bahagia. tentang perasaan ini biarla sya dan Allah je tahu :) sy ambik langkah untuk menjauh dan move on dri awak. sy taknak ke arah yg Allah murka jadi biar laa sya memendam dan lupakan awak even ambik masa jugak. goodluck untuk study awak 🦋
2026-06-23 06:19:24
6
userr.29033
qys? :
repost kat sini jelaa ekk, sbb ada yang lebihh lamaa darii sayaa:((
2026-06-21 07:54:02
5
az.skie
zn🏳️ :
hopefully she will notice
2026-06-21 06:21:50
6
zdamzx
dam :
2026-06-21 00:43:25
7
dlshabtrysha
￴ ￴ ￴ :
walaupun kadang ii rs give up tunggu dia but idk why I felt susah nak tinggalkan dy everytime rs nak moveon , nanti balik ii mesti suka dia balik , pernah try moveon , and benci dia tapi tak lepas🥹
2026-06-21 07:08:38
16
ansecrettly
ansecrettly :
3 tahun menunggu apalah sangat kan zafrul zaim? Berbandingkan awak yg selalu tukar”. awak selamanya takkan nampak saya pun tapi perasaan ni sedikit pun takpernah berganjak, sakit sangat awak. sakit untuk buka perasaan balik
2026-06-23 11:04:29
5
shahnrhfz
Shah :
Ppl always think the one who waited the longest is the one who deserves to be chosen… but love is not just about waiting. It’s about how someone treats you, how they handle problems, how they make you feel safe, and whether their actions match what they say. Time can show effort, but consistency is what really builds trust.
2026-07-15 18:39:29
5
adrwsf
ad. :
mampu silent repost je hurm..
2026-06-21 01:56:39
11
liliyssss1
liliyssss :
12 years…
2026-06-21 03:25:06
25
camie310
MieJib :
2026-06-21 02:02:39
5
To see more videos from user @shehasnoreplacement, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About