@keremdernegi: Kâinatı yaratan Allah! Kimin kullarıyız, düşünün. Lokmân Hekîm oğluna dedi ki: “Ölümü inkâr ediyorsan uyuma!” Oğlu: “Elimde değil.” dedi. “Dirilmeyi inkâr ediyorsan uyanma!” deyince “O da elimde değil.” dedi. Sen senin elinde değilsin. Öyle ise elinde olduğun Allah’a tâzim ve hürmet et! Âhirette ses sedâ yok. Dünyâda dır dır konuşuyordun. Yâ Rabbi! Bizim fenerimizi söndürme. Kimse Kur’ân’ı, sünneti, sakalı inkâr etmesin. Sakalı tıraş etse günahkâr olur ama “Keçide de var.” dese, alay etse kâfir olur. Ben adamlara diyorum: “Mâdem sakal bırakmayacaktın neden erkek oldun?!” O da: “Doğru diyorsun Efendi Baba.” diyor. Tabî doğru söylüyorum. Köse ise tamam ama bir tâne, iki, üç tâne bile bitse çirkin oluyorum diye kesmeyecek, bırakacak sakalını. Allah onu tam sakal gibi kabûl ediyor... #mahmudefendi #mahmudefedihazretleri