@couplegoalsgreece: Μερικές φορές δεν ενοχλεί τον κόσμο μια δυστυχισμένη γυναίκα. Τον ενοχλεί μια ευτυχισμένη γυναίκα. Η Δανάη Μπάρκα, ερωτεύεται, παντρεύεται, χαίρεται τη ζωή της και αντί να ακούσει ένα απλό «να ζήσετε», βλέπει ειρωνεία, κακία και χλευασμό. Και εκεί φαίνεται κάτι πολύ άσχημο κοινωνικά. Γιατί πολλές φορές δεν μας ενοχλεί ο γάμος. Δεν μας ενοχλεί ο έρωτας. Δεν μας ενοχλεί η χαρά. Μας ενοχλεί όταν μια γυναίκα ζει έξω από αυτό που εμείς θεωρούμε αποδεκτό. Και το πιο αποκαλυπτικό είναι αυτό: οι πραγματικά ευτυχισμένοι άνθρωποι σπάνια νιώθουν την ανάγκη να μικρύνουν την ευτυχία των άλλων. Κάνε save αν συμφωνείς. Και γράψε μου στα σχόλια: γιατί πιστεύεις ότι μια ευτυχισμένη γυναίκα προκαλεί τόσο έντονες αντιδράσεις; #σχέσεις #συναισθήματα #greekcoach #συμβουλευτική #αγάπη #σχεσεισ #ψυχολογια #ζευγάρι #σκεψεισ #χωρισμοσ #εκπαίδευση
ακριβός!!!!! η ζήλια δεν αφήνει να δουν την ευτυχία των άλλων η Δανάη ήταν μια κούκλα να ζήσουν τα παιδιά!!!!!🥰🥰
2026-06-21 07:07:31
16
Stella Gavrili :
ο,τι να ναι
2026-06-21 00:41:00
3
ΧριςΤίΝα🌻1982🌻 :
ακριβώς💯💯💯❤️❤️❤️
2026-06-20 18:05:40
9
Tania :
Μπραβο σου πολύ σωστά τα λες
2026-06-21 08:18:52
3
ΒΑΣΙΟΥΛΑ :
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΕΥΤΙΧΥΣΜΕΝΗ🥰🥰 ΝΑΙ ΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΗΕΙΑ🥰🥰
2026-06-20 22:31:05
5
giouli :
είναι ένα κορίτσι απλό και χαρούμενο έχουν πολύ ζήλια
2026-06-21 15:43:00
2
Jo :
Μπράβο τι Δαναη ❤️
2026-06-22 15:53:45
0
Georgia.🌹1975🌹 :
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να γράψει ότι νιώθει τι μας ενδιαφέρει τι λέει ο καθένας εμείς τι νιώθουμε
2026-06-21 13:02:59
0
mimispapaionnouaek :
αυτά όμως είναι προσωπικά θέματα και ευτυχισμένες στιγμές το να τα δείχνεις όμως δημοσίως πιστεύω ότι δεν πρέπει ωρισμενες φωτογραφίες εντάξει
2026-06-21 18:45:29
0
V.k :
καλοσηνατη η Δαναη🥰
2026-06-21 13:51:55
0
liabet :
[Αυτοκόλλητο] ❤️
2026-06-21 07:42:07
0
DIMITRA :
❤️❤️❤️❤️ο ωραιότερος γαμος
2026-06-21 17:17:21
0
Marinaki :
2026-06-20 23:12:03
0
ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΠΟΡΤΟΥΛΑ ❤️ :
Προχωράμε τη ζωή μας όπως αισθανόμαστε,
2026-06-21 00:31:02
1
erifyli :
Καλημέρα! Μας ενοχλεί αυτό που δεν μπορούμε να φτάσουμε! Μας ενοχλεί αυτό που δεν μπορούμε να νιώσουμε!
Λατρεύουμε να μειώνουμε τον άλλον για να τονίσουμε το εγώ μας και όχι να βελτιωθούμε! Οι συναισθηματικά ισορροπημένοι είναι δημιουργικοί και προχωρούν στη ζωή τους! Ο φθόνος μας κρατά στάσιμους και αδρανείς!
Θυμίζω οτι η ζήλια ειναι γένους θηλυκού! Αυτά!
2026-06-21 04:53:30
6
Vicky Kloukina :
Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι, ζουν την ευτυχία τους, δεν την διατυμπανίζουν !!
2026-06-21 07:34:08
3
ελενη :
είναι.ανθρωποι χαμηλού επιπεδου🥰🥰🥰🥰
2026-06-21 16:41:00
1
Moniic :
Γιατί είμαστε μίζεροι και κομπλεξικοι.
2026-06-21 15:00:58
1
Βασιλική :
Να ζήσουν τα παιδιά ευτυχισμένα
Οι κακίες πάντα θα υπάρχουν. 🥰👍😁
2026-06-21 13:49:10
1
Δήμητρα Νταραγιάννη :
σωστή η τοποθέτηση σου! πιστεύω σχολιάζουν απλά για να σχολιάζουν αρνητικά πάντα οι συγκεκριμένοι! αυτός που θέλει να σχολιάσει θετικά σχολιάζει θετικά!🥰
2026-06-21 08:33:08
0
ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΚΟΥΝΤΡΑ :
καλά τα λες
2026-06-21 12:51:01
1
Άννα Ξ :
πεστα κουκλα μου
2026-06-21 18:46:08
0
User00000000000 :
Αυτό είναι ζήλια
2026-06-21 06:52:15
1
Αγγελικη :
κοριτσάκι μου ο κόσμος ζηλεύει.
2026-06-21 18:17:40
0
user5933251156968 :
ζηλεύουνε,δυστυχως🥰
2026-06-20 22:21:55
0
To see more videos from user @couplegoalsgreece, please go to the Tikwm
homepage.