واسه همین من هیچ وقت انجامش ندادم.نه چون نخواستم یا ترسیدم.چون از موفق بودنش مطمین نبودم
2026-06-21 05:02:14
3314
Sogand :
وایب من به امید دل بستم میداد نمی دونم چرا:))
2026-06-23 14:33:17
1
lina :
پستاتو دیدم و ازادیتو دیدم و چهره ی قشنگتو دیدم و اندام عالی تو دیدم و رنگ پوست بینظیرتو دیدم
شاید مشکلت شخصی باشه ولی من در کنار کوهی از مشکل شخصی خوبی های تورو هم ندارم
2026-06-21 07:14:57
1706
ددی پزشکیان🤡🎀 :
آمینای قشنگم من تو رو نمیشناسم ولی مطمئنم که خیلی قوی هستی که تا اینجا اومدی و میدونم که زندگی می تونه خیلی سخت و طاقت فرسا باشه ولی مطمئن باش اینکه تموم نشد حتما یه دلیلی داره و نشون میده که هنوز هم نباید امیدتو از دست بدی و مطمئن باش خیلیا تو زندگیت هستن که دوستت دارن و بهت اهمیت میدن ،میدونم من فقط یه غریبه و حرفام هیچ تاثیری نداره ولی دوست ندارم ببینم که یه نوجوونی اینهمه سختی کشیده باشه و امیدشو از دست داده باشه پس فقط خواستم بگم که قوی بمون مطمئنم تو خیلی قوی هستی
2026-06-21 08:23:32
178
Aytin :
شاید چون هنوز داستانمون تموم نشده :)
2026-06-21 13:16:22
162
Aylin :
خوشبحال اونای که نفهمیدن💔
2026-06-21 08:13:24
832
☁️ʜᴇʟᴇɴ☁️ :
نکن نفسم این کارو با خودت :)
2026-06-21 07:43:28
1092
ᨰׁׅᨵׁׅׅ݊ꪀꪱׁׁׁׅׅׅ :
ببین خدا چقد تورو دوست داشت:)
2026-06-23 21:24:07
8
xoxo_farankys :
منم همینطور منم همینطور
2026-06-20 19:27:04
146
༊⍣ℌ𝔶𝔲𝔫𝔦𝔦𝔦𝔦 :
نمیتونم بگم نکن چون بعضی وقتا واقعا شرایط زندگی به آدما فشار میاره ولی قوی باش...
2026-06-21 06:59:17
392
𝘽𝙖𝙝𝙖𝙧𝙚𝙝 :
نکن
جدی نکن
این کارو نکن!
2026-06-24 13:59:37
1
Av.$h :
نههههه نههههههه!
2026-06-20 18:11:38
303
🎀Hasti🪐 :
هعی من قرار بود امشب انجامش بدم ولی چون مطمئن نبودم که میشه نکردم