@norakhaled226: #صنايع #بدون_موسيقى #الثانوية_العامة #الثانوية #الأزهر

نورا خالد
نورا خالد
Open In TikTok:
Region: EG
Saturday 20 June 2026 17:29:20 GMT
64987
1784
40
125

Music

Download

Comments

asmaa.mahmoud9724
Αsмαα_Мαнмσυɒ :
طيب واللي قضى اربعة وعشرون شهرا 🫩😄
2026-06-21 10:04:01
4
user4686610955606
𝔅𝔞𝔰𝔞𝔫𝔱 🐆👑 :
لسه صاحيه لقيت ماما كاتبه كده وخايفه اخذلها يارب عشانها اكرمني💔
2026-06-23 03:19:19
1
mayoua_elgahesh
mayoua elgahesh :
ممكن للثانوية العامه
2026-06-21 21:12:37
0
user490232954
Fo2sh 💗 :
ممكن اخده.؟
2026-06-21 02:35:35
1
maryoma__80
❤️‍🩹 :
طب انا عيزاه كتابه وباسمك عادي اكتب كل ده ازاي 🥲🥲
2026-06-23 07:54:40
0
hanaemad411
dr.hanaa.loading🥱🩺 :
ممكن اخد النص
2026-06-21 00:54:24
0
shima.sherif1
Shima Sherif :
ممكن عن بدايه تالته ثانوى
2026-06-22 18:27:33
0
basma44la__3
Basmala 💘🎀 :
ممكن البوست
2026-06-22 15:17:30
0
shahdeltablawy3
شــهــد :
يارب اخلص وكلنا نخلص علي خير يااارب
2026-06-21 14:10:48
0
mm1112009
مــᥫ᭡ــي :
ممكن تكتبيه هنا
2026-06-21 07:28:01
1
omnya.osama82
𝑶𝒎𝒏𝒊𝒂 𝑶𝒔𝒂𝒎𝒂 ✨🎀 :
ممكن النص عشان هبقي انزله ستوري
2026-06-21 15:21:06
1
ahmed.abosalem6
🖤يا رب[[ اسماء]] تجيب 93%🖤 :
يا ربت للثانوية العامة ❤️
2026-06-22 00:38:44
0
doaa.191
𝑫𝒐𝒂𝒂💻🩵 :
عاوزه واحد ليوم ميلادي يوم واحد تسعه الفين وتسعه
2026-06-22 18:53:00
0
7_alahly_go_yousef
ᘓᓅ᎗ɹɹɹɠ᎗ɹ̤ :
ياريت يا دكتورة ،محتاج الكابشن دا
2026-06-21 13:31:36
0
habibamohmed9457
حـبوبهه😍☝. :
ممكن تردى علياا ضروري برايڤت 🥺♥
2026-06-20 17:34:14
0
kztv29kztv29
이스라엘 :
مش ممكن تعملي كابشن اقصر شويه؟؟
2026-06-21 11:50:01
0
engmahmoud34
Engineering Mahmoud Ayamn 👷👷 :
ممكن ترد برافيت
2026-06-20 21:17:29
0
shimaa5671
شَيـمـاء|١٤٢٨ه‍ :
😂😂😂
2026-06-21 01:33:44
0
user5557428109427...0
.. :
🥰🥰🥰
2026-06-21 17:28:30
0
shahdahmed4765
𝓢𝓱𝓪𝓱𝓸𝓸𝓭𝓪🤍 :
♥♥♥
2026-06-20 19:12:32
0
esraa.elabd8
Esraa Elabd 💕 :
طويت اليوم صفحةً من عامٍ لم يكن هيّنًا، بل من أثقل الأعوام التي مرّت عليّ، لكنه مضى ولله الحمد. كان طويلًا في أيامه، كثير الاختبارات والتقلبات، حتى بدا أحيانًا أن نهايته بعيدة. وفيه أدركت أن الإنسان أقوى مما يظن، وأنه قادر على المواصلة رغم التعب. تعلمت أن أعمل حين لا أرغب، وأن أنهض حين يثقلني الإرهاق. لم يكن الطريق سهلًا، بل امتلأ بالتعثر والخوف والتردد. لكن الأيام مضت خطوةً بعد خطوة، حتى صار ما أثقل القلب ذكرى من الماضي. وعرفت أن النجاة ليست في ألا نسقط، بل في ألا نجعل السقوط نهاية الطريق. وأن المرء قد يضعف كثيرًا، لكنه ما دام يحاول فهو لم يُهزم بعد. أما ما بقي في القلب من أمنيات، فأمره إلى الله الذي لا تضيع عنده الدعوات. ونرجو أن نصل، فما زال في القلب متسع للأمل.
2026-06-21 08:21:35
10
_elsayed_nasser
ELSAYED NASSER :
ها أنا، وقبل كل شيء، أنا فخورٌ بنفسي، وبما قدمتُه، اليوم، أُعلن نهاية مرحلة الثانوية، تلك المرحلة التي قضيت فيها اثني عشر شهرًا من التعب، والاجتهاد، والسهر، والأرق، انتهت رحلتي المدرسية، بكل ما فيها من ذكريات، وضغوط، وضحكات، ولحظات لن تُنسى، وانتهى معها خوفي وقلقي من الغد، وأقول الآن: أهلاً بالحياة الجامعية، بحياة جديدة، وأحلام أكبر، وتجارب مختلفة، اللهم اجعل القادم خيرًا، ورحيمًا بي وبقلبي.
2026-06-21 20:26:46
1
To see more videos from user @norakhaled226, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About