Ustan olduğum için utanıyorum O nasıl boru işlemek öyle 😂 mesleği bıraktım diye yaptığın işlere kızamam zannetme🤣
2026-06-22 10:29:11
3
ramo07q :
drenej nerde
2026-06-21 06:47:11
3
Hayrettin :
boru dönüşü çok güzel eline sağlık ama öyle ortadan havaya çıkıp gitmesi fln pek güzel değil bence ve o delik ne knk bari alçı at 😅
2026-06-23 06:14:26
0
omer_gzkr8o :
Boru meyili 100%100 de😂
2026-06-23 05:19:52
0
SERVİSCİİ :
drenaj +99 cevapsız arama
2026-06-22 19:29:55
0
koray_erskn :
Eyim nerde jfjfjf
2026-06-23 10:52:53
0
𝐌𝐔𝐒𝐀𝐁 𝐔𝐙𝐔𝐍𝐄𝐑 :
yerini özellikle mi müşteri oraya istedi?
2026-06-20 21:06:08
0
GÖRKEM :
Tesitasda kaçak olduğu için bu şekilde istedi👍🏻
2026-06-21 08:22:08
2
Sadık Berk :
yorum yapanların arasında klimacı varsa işi bıraksın gençler sizce tahliyesi o şekilde gitmez madem neden başka yere gitmiştir diye düşünmüyorsunuz da soruyorsunuz tesisatta kaçak var o yüzden böyle demiş adam tesisatın tahliyesi kullanmış boruyu isterse üst kata çıkarır fark etmez o
2026-06-24 17:09:15
1
𝑨.𝒀 :
Tahliye nerde kral
2026-06-21 06:19:53
2
Efekerem :
tavana terazi girecek şekilde kaldirsaydin kuratarir gibi duruyo videoda
2026-06-20 21:22:58
0
Enes :
sanki elektirik çekiyor amk
2026-06-25 15:24:37
0
To see more videos from user @kalegorkem, please go to the Tikwm
homepage.