همی دریشی خوده چی کد دول انگیز بته به مه که مدیر بی کار ها شدم
2026-06-21 20:08:14
8
Coco :
هر کسی این آهنگ خوانندان جدا شدن مثل هنگامه جان واحمد ولی
2026-06-21 20:13:14
6
yasaminyarmal992 :
بصیر خیلی عالی است وخوب میخواند
2026-06-21 14:24:36
8
دنیایی شعر و دکلمه 🫶 :
مچم نامش چیست
2026-06-22 14:11:08
0
OMiD1368MiRi :
چقدر این آهنگ را دوست داشتم،لطفا این آهنگ های نوستالوژی را دیگر نخوانید.
2026-06-21 03:30:53
13
حریر :
صدایش آشناست😜😝
2026-06-20 22:11:06
1
?????? :
دلم بمی بنده خدا سوخت 😊
2026-06-21 07:51:46
10
Hasrat.آریایی :
هرهنر یک آهنگ را که اول کشید ومعرفی شد بنام ثبت می کند هر چقدر که یک هنرمند دیگر خوبتر وبهتر هم بخواند برای شنونده آن لذت اصلی را نمی دهد اما هر کسی ویا هنرمندی دیگری که باز خوانی می کندتوهین وتحقیر نکنید این که شخصی باز خوانی می کند حتما خوشش آمده وهمچنان برای شخص اولی هم جای افتخار است