abi lastiğin havasının indiği yerde elektrik yoksa nolacak
2026-06-20 18:35:52
123
UTS☑️ :
🤔
2026-06-20 20:01:10
28
✨İlkkar✨💎 :
o sırada buz dolap motorunu nereden bulabilirim
2026-06-21 10:46:21
5
Kenan Kıvrak301 :
trendyolda çakmaklıkla çalışan kompresör almak daha mantıklı
2026-06-21 08:52:24
3
Selo selocan :
Reklam değildir.. osram kompresör 200 serisini 800 TL ye alabiliyorsun tam inik lastiği kriko filan olmadan şişiriyor. Eşe dosta 10 dan fazla aldık çok şükür herkes memnun. Bu arada direkt çakmaklığa bağlayıp çalışıyor.
2026-06-21 06:17:15
5
Alm.a.d :
Topraklama icin daha uzun vida yokmuydu usta o biraz kisa kaldi 😂
2026-06-21 10:39:20
2
Doğan Soylar 38 :
ben aldım çok kaliteli ve memnunum proter marka kırıcı delici ve karıştırıcı kullandığım için bunu tercih ettim Bosch kalitesinde
2026-06-21 06:52:22
2
kor,çelik, :
kafanız bukadarmı çalışıyor basit bir aparat yap bi ucunu egzoza tak diğer ucunda lastiğe çalıştır aracı şişirsin lastiği bukadar masara ne gerek var
2026-06-20 22:17:42
3
sahin_1963 :
dayı bu sistemle birde jeneratör lazım dağ yolunda elektrik nerede bu araç çakmağa uyumlu yokmu
2026-06-20 21:15:03
5
JUDGE OF THE NIGHT :
FAZ hattinı en üste bağladın, nötr hattını aşağıya bağladın. peki dönerse yani faz ve nötr yer değiştirirse sonuç degişir mu?
2026-06-20 18:43:36
4
Adem Galender :
Ev için güzel proje olmuş fakat heryerde şarzlı olan modeller var 800 1000 TL arasında
2026-06-21 17:44:28
0
berkekozan6 :
Dolat motoru zaten kompresörden daha pahalıdır hurdacıdan dolap motoru almaya kalksan kaç paraya verecek
2026-06-21 11:00:50
0
derler :
bunu ilk 20 yıl önce kullanmıştım
2026-06-21 12:09:49
1
HARUN YÜKSEL :
Bendede var hikaye ön tekeri şişiremiyor.
2026-06-21 08:16:11
1
knyalı_2 :
Akvaryuma iyi hava makinesi olur bundan
2026-06-20 20:16:18
0
bakûr :
zaten abi dağ başlarında her 10 metre de bir üçlü priz var çok haklısın
2026-06-21 00:11:09
1
keş :
Elektiriğin olmadığı yerde dağın başında ne yapacan.
2026-06-20 19:14:53
1
İslam :
biz yaptık hava çok az basıyor elle daha hızlı hava basarsın mini kompresör al daha iyi
2026-06-20 23:05:41
1
mefe07_ :
Bu motor 220 ile çalışıyor
2026-06-22 06:21:30
0
Kadir :
Deminden şimdiye geldik. Şarjlı kompresörler 500-1000 TL arası. Cebe sığanlar var. Şu iş sana nasıl mantıklı gelmiş olabilir?
2026-06-22 03:41:37
0
abdullahkaradeniz :
ben bunu 4 sene önce yaptım halyada kulaniyorum arabamın usebe yeriyle çalıştırıyorum
2026-06-22 03:53:58
0
🤫👑memo baba adanalı 0101👑😴 :
dağda bayır da çalışır mı abi bu pompa 😁😂
2026-06-21 22:12:09
0
şükürlerolsun nefes verene :
alımmısın mucit misin kardeş😳😂
2026-06-21 21:32:35
0
Batuhan🇹🇷 :
evet kanka Yaratıcı Moduna Geçip Priz Yerleştircez ww
2026-06-21 21:27:38
0
Runny :
abi vantiratör motoruyla ne yapıla bilir yada elektirik süpürgesi yani daha kolay bulunan mitorlar
2026-06-20 18:35:23
0
To see more videos from user @cumakaplanvideo, please go to the Tikwm
homepage.