Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@r_repost_1: #foryou #viral #fyp #تصميم_فيديوهات🎶🎤🎬 #trending
الأكـونت للبـيع!!
Open In TikTok:
Region: EG
Saturday 20 June 2026 18:25:03 GMT
58408
5203
21
189
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.26MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.41MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
El Gog💔🥀 :
كسر قلبي بجد💔🥀
2026-06-23 21:45:01
0
*꧁༒☬ 𝓗𝓸𝓫𝓸𝓫𝓪 ☬༒꧂* :
يوم مكسر كسر قلبي 😭
2026-06-23 01:10:21
0
𝑀𝑜𝑎𝑟 𝐴𝑙𝑚𝑜غ̺͆𝑙𝑦 🥷🏻 :
🪫
2026-06-21 21:30:56
0
khaledharedy34 :
🥺🥺😢
2026-06-21 15:01:59
0
Ibrahim Omar💫🤍 :
❤️❤️❤️
2026-06-21 18:14:15
0
To see more videos from user @r_repost_1, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#soudsudan🇸🇸 #singlelife #muqdishotiktok🇸🇴🇸🇴❤ #ugandatiktok🇺🇬 #kenyantiktok🇰🇪
you're strong dude🐝 ~ ~ #bleach #calm #nature #animeedit #fyp #soifon
با تشکر از دوست نانازم النا که برام این کلیپ درست کرد
#gym #fyp #gymmotivation
"Bugün bir cümle duydum, dönüp dönüp birkaç kez dinledim. İçimde bir yerlere öyle bir dokundu ki, buraya bırakmak istedim: 'Sevdiğin insanlara karşı o kadar basitleşiyorsun ki, sana değer vermeye gerek duymuyorlar.' Ne kadar acı bir teslimiyet değil mi? Birini çok sevdiğinde; kırılmıyormuş gibi davranıyorsun, her hatasına kılıf buluyorsun, ne zaman arkasını dönse hep aynı yerde bekliyorsun. Sen onun hayatını kolaylaştırmak için kendi sınırlarından vazgeçtikçe, o bunu senin 'görevin' sanmaya başlıyor. Zor anlaşılmayı, gizemli kalmayı bir kenara bırakıp kalbini avuçlarına bıraktığın an, o kalbe hoyratça davranma hakkını buluyorlar kendilerinde. Çünkü 'nasıl olsa gitmez', 'nasıl olsa affeder' cümlesi, bir süre sonra değersizliğin maskesi oluyor. Keşke sevgimiz bizi küçültmeseydi karşılarında. Keşke bizi biz olduğumuz için, bu kadar hesapsız sevdiğimiz için büyütebilselerdi gözlerinde... Siz ne düşünüyorsunuz? Fazla değer, gerçekten de sahibini basitleştiriyor mu? Yoruma gelin, biraz dertleşelim. ☕️👇 bugün dinlediğim çok doğru bir cümle var sevdiğin insanlara karşı o kadar basitleşiyorsun ki sana değer vermeye gerek duymuyorlar birkaç kez dinledim ben bunu @smtmood
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy