bütün evlilikler öyle olsaydı yuvalar bozulmazdilar😞
2026-06-22 13:34:24
0
Alya deniz :
ne güzel aşkla bakıyolar birbirlerinin gözlerine benim olmadı eşim de bana baksaydı keşke gerek duymasaydı başka kadınlara ben hiç bir zaman sevilmedim sevdin mi deseler di evet sevdim sevgim hep karşlılksız olduçok üzgünüm hayatım boyunca mutlu olamadığım için
2026-06-21 07:36:31
7
nuray :
Bu adamın gülüşüne hayranım çok güzel bakıyor 🥰
2026-06-21 04:42:13
9
ᴀʀᴢʏsʜ🫀ᴋᴀᴍᴍ¹² :
nede guzel söyledi 🥺❤️
2026-06-22 09:42:16
1
keşke 🥺💔 :
məndə heç biri yoxdur
özüm özümlə dərdləşib özümlə ağlayıram 💔🥺🥺😔
2026-06-22 09:33:52
1
slymn1907 :
öyle bir şansı yakalamak çok güzel bir şey kime nasipki
2026-06-21 22:20:40
0
Əsgərim :
mən onu 42 de tapdim bir az gec oldu amma min şükürki oldu❤️❤️
2026-06-21 18:55:40
2
Mirsamil_Ay Ulduz_Əmlak :
👍👍👍🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤗
2026-06-22 14:52:36
0
Şükran Gönül :
biri anne biri Baba biri de evlat
2026-06-22 01:56:24
1
beni sorma yarım kaldım :
benimle ağlayan benim le gulen abmam var benimle büyüyen ablam var iyki varsın ablammmmmmmmmmmmm
2026-06-22 05:21:22
1
sevgim 🫠 :
menim bacimdanda cox sevdiyim bir dosdum var rebbim onu mene cox gormesin bu deyilenlerin her biri onda var ♥️yim
2026-06-22 13:14:37
0
user87 :
o şans bizi tapmadi😟
2026-06-21 15:51:16
2
Mehmet Konak :
allah huzurunuzu hiçbir zaman bozmasın iyişallah allah uzun ömürler versin iyişallah👑👑👑🥰🥰🙏🙏