@kayabeykemaloglu: 🌹 GÖNÜL KOCAMAZ ANAM 🌹 Yaş yetmiş olsa ne var... Çocuk kalır içimizde, yaşlanır mı duygular? ❤️ Bu türkü; eski düğünleri, dostlukları, annelerimizin öğütlerini ve unutamadığımız güzel günleri hatırlayan herkese gelsin... 🎻🌹 Sizce gönül yaşlanır mı? Yorumlara yazın. 👇 #GönülKocamazAnam #Türkü #KAYABEY #Anadolu #Nostalji