@agrobilim: Yine o meşhur cümle: "Karpuz aldık ama kabak çıktı!" Peki gerçekten kabak mı yiyoruz? 🤔 Aslında işin arkasında oldukça yaygın bir tarım uygulaması var. Günümüzde çoğu karpuz fidesi, hastalıklara karşı daha dirençli olması için kabak köklerine aşılanıyor. Bu yöntem karpuzun daha hızlı büyümesini sağlasa da, lezzeti etkileyen asıl faktör bu değil. 🍉 Eğer karpuz, şekerini ve aromasını tam olarak geliştiremeden erken hasat edilirse, o kendine has şekerli tadı yerine ham ve "kabaksı" bir tat hissedebiliyoruz. Yani özetle; sorun aşıda değil, sabırsız davranılıp erken hasat edilen karpuzda! 💡#karpuz #kabak #tarım #hasat #keşfetteyizzz

AgroBilim l Tarladan Sofraya
AgroBilim l Tarladan Sofraya
Open In TikTok:
Region: FR
Saturday 20 June 2026 20:12:34 GMT
95147
1502
147
193

Music

Download

Comments

uskudar34_
Üsküdar :
Artık sadece karpuzda değil her şey de kabak tadı var
2026-06-21 18:07:18
35
filiz_aydn45
filiz :
herseyimizde hile var
2026-06-22 07:19:42
4
musteam_01
musteam :
eskiden bir tarlaya iki yıl üst üste karpuz ekmezlerdi . ekimden önce tavuk gübresi yada başka hayvansal gübreler kullanılırdı .ve tatlı karpuz haziran sonunda başlardı .çekirdeklerini atmazdık çok lezzetli çekirdekleri olurdu ve kara karpuz ekerlerdi . sonra israil karpuzu ekmeye başladılar , ne karpuzun tadı kaldı nede çekirdeğinin . sadece geçen yıl afganistan dan gelen çekirdekten olmuş karpuzun çekirdeğini yedim çocukken yediğimin aynı tadıydı . demek ki tad değişmemiş ürünler değişmiş tamamen ticari bakılıyor
2026-06-22 08:00:29
4
iskeceli13
Fazıl Karan :
Çekirdeksizlerde kabak tadı yok, ama biraz pahallı..
2026-06-21 12:43:38
2
ist_hsn553434
hsn553434 ist. :
eski karpuzlar yok,tamamen ticarete dayalı üretim var.ğenetiği değişti herşeyin tadı tuzu kalmadı.ğıdada denetimi sıfır,yiyeceklerden dolayı herkes hasta.
2026-06-21 18:00:58
3
01poyrazadana
01 ADANALI :
öylede deyil çok su verlirsede tat olmaz
2026-06-21 16:21:49
1
unlimited_45
barış :
Adana'da kabak aşısı çıkana kadar üreticiler karpuz dikilen tarlaya 7 yıl karpuz dikilemez derlerdi verim düşer hastalık çoğalır diye tarla degistirirlerdi nadas ve çeşit değiştirirlerdi
2026-06-22 00:42:26
1
ayta5799
Aytaç :
49 yaşındayım Adana'da bildiğim 49; yıl hatta daha fazla süredir ekilen karpuz tarlaları var tek ürün her yıl ve tad aynı kabak falan da değil çekirdeğinden tohum yapılır sorun yeni nesil karpuzlar da
2026-06-21 16:07:13
6
monizmonizz
monizmonizz :
Hiç tat tuz kalmadı besinlerde lanet olsun doğalına bırakın oynayıp durmayın şu bitkilerle
2026-06-22 09:32:30
0
keynan2727
nnk_52_55 :
aynı insan gibi çabuk büyüyor ama olgun degil
2026-06-22 07:31:50
2
oktayalan1
Oktay Alan :
Kabak tadı vermez, damarlı lif yüzünden sünger gibi olur.Kabak tadı ne alaka.
2026-06-21 20:37:22
0
cinnnnmo
sevgi güzel :
nerde yoğun şekil tarım yapılıyor
2026-06-21 14:41:00
1
ibrahimminyeli
minyeliibrahim :
Peygamberimiz kabağı severim diyor belkide kabağın böyle bir güzelliği işaret ediliyor olabilir
2026-06-21 20:18:24
0
egeeffe1995
altayyhann :
ya sonunda da yediğimiz karpuzlarda kabak tadı ve ayrıca son 2-3 yıldır hissettiğim farklı bir tat ve koku hiç eksik olmuyor
2026-06-21 21:10:26
2
userq8a2xpojm5
Sansar Sedat :
icad edenin.....
2026-06-21 12:35:59
0
murat.yaman307
Murat Yaman :
kabak aşısı karpuz çok beklesede o şeker oranini veremez
2026-06-21 15:25:45
0
tonyukuk2
reiss :
bu iş kabak tadı verdi
2026-06-21 16:39:56
6
ali15xd
ali aga :
domatesin bile tadı yok.
2026-06-21 22:36:17
2
halilefebey_.2
Halil efe :
kabak aşılı karpuz 🍉 yasak diye biliyorum ama sürekli yediğimiz kabak aşılı karpuz neden acaba
2026-06-22 05:38:38
1
elihe.72
Éleh.72 :
Hocam icindeki lifler nasil gider
2026-06-21 12:36:30
1
dende3506
dende3506tuekben robloxismden :
Kabak aşılı olan çekirdeği ufak olur. . Gerçek karpuz 🍉 çekirdeği büyük olur.. . .
2026-06-21 10:46:24
0
245xsw
userdeğil :
fiyat düşmeden erken hasat ediyorlar en büyük etken bu
2026-06-21 11:07:17
1
monlight0000000
MoonLight :
Almayın kardeşim almayın ellerinde kalsın
2026-06-22 11:16:59
1
kuray.doruk.akerm
Kuray doruk Akerman :
bravo
2026-06-21 12:39:35
2
users80lc7ao2t
KAYI BEY :
Ha karpuz ha kabak önemli değil, karpuz sandığımız insanlar kabak çıkıyor
2026-06-21 16:34:35
1
To see more videos from user @agrobilim, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About