@absurdmuzik: Dün gece KüçükÇiftlik Park’ta tam 13 yıl sonra öyle bir şey yaşandı ki, oradaki herkes zamanı büküp çocukluğuna, o meşhur Kireçburnu sahiline geri döndü. Leyla the Band sahnedeydi ama bu sadece bir konser değildi; hiç gelmeyeceğini bildiğimiz o gemiyi bekleyenlerin, o kocaman ve naif ailenin yıllar sonra evinde buluşmasıydı. Ali Atay sahneye o bildiğimiz Mecnun hırkasıyla çıktı. Konser boyunca o hırkayı mikrofonuna asılı tuttu; sanki aradan hiç yıllar geçmemiş, her şey bıraktığımız gibiymiş ve Mecnun hâlâ o tatlı absürtlüğüyle bir yerlerden bizi izliyormuş gibi... Sahnedeki o sıcaklık o kadar gerçekti ki, Erdal Bakkal (Cengiz Bozkurt) o meşhur çay tepsisiyle sahneye dalıp ekibe çay dağıtmaya başladığında koca alan bir anda hepimizin sığındığı o mahalle bakkalının önüne dönüştü. "Çay Erdal Bakkal'da içilir" sözü bir kez daha sadece bir replik değil, koca bir kuşağın en sıcak sığınağı oldu. Gecenin en güzel, en içimizi ısıtan anlarından biri de Ali Atay’ın oğlunun sahnede, müzisyen ekibinin arasında olmasıydı. Babasının hemen yanında, o bildiğimiz melodilerin bir ucundan tutması, bu hikayenin nasıl büyüdüğünün ve asla bitmeyeceğinin en güzel kanıtıydı sanki. Üstelik bu kavuşma sadece tek seferlik bir nostalji gecesi olarak kalmayacak; grubun sahneden müjdelediği gibi, çok yakında yepyeni iki şarkıyla geri dönüyorlar. Yollarımız nereye düşerse düşsün, dün gece o şarkılar yükselirken hepimiz yine aynı şeyi hissettik: O gemi belki hiçbir zaman gelmeyecek ama o Kireçburnu sahilindeki sarsılmaz dostluk, o samimiyet bizi her zaman tek bir yürekte buluşturmaya yetecek.
Absurd Müzik
Region: TR
Saturday 20 June 2026 20:58:53 GMT
Music
Download
Comments
Cansu :
Bu konserde olmak isterdim
2026-06-21 09:36:19
576
Arda Çetin :
SAKARYAYA GEL SAVCIMMM
2026-06-21 19:11:57
36
eren070520 :
Gidemedik zamanında gidemedik
2026-06-21 13:11:10
31
𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧 :
lutfen adanayada gelır mısın savcım
2026-06-21 23:11:08
13
Aynımıyız Sahiden :
yağmur ben sana gül yollamam papatya yollarım yağmur sen gül sevmezsinki
ne ara izleyip bitti la
2026-06-21 20:20:58
3
𝒪𝓂𝑒𝓇 :
bu şarkı küçükken böyle değildi
2026-06-22 11:59:01
2
Semra GöL :
açıklama çok iyi👏sonunda Mecnun un hakkını veren biri🙏
2026-06-22 12:09:45
0
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 :
kwske gideydim
2026-06-21 18:46:45
0
justCan :
Sadece gitmem gerekiyor
2026-06-21 20:04:04
0
asminnur🐆 :
savcım🫡
2026-06-22 17:41:57
1
cdb452 :
bu kadar acı şarki olurmu
2026-06-21 09:06:25
30
To see more videos from user @absurdmuzik, please go to the Tikwm
homepage.