Bana söz vermiştin… “Ne olursa olsun ayrılmayacağız.” demiştin. Ben de o söze ömrüm gibi sarıldım. Belki de tek başıma asla cesaret edemeyeceğim adımları seninle attım. Sana güvendim, inandım,kurduğumuz hayalleri gerçek sanıp bütün korkularımı geride bıraktım.
Karşıma çıkan her engeli aşmaya çalıştım. Yoruldum ama vazgeçmedim. Çünkü ben sevgiyi yarım bırakacak biri değildim. Ama ne acıdır ki, sıra sana geldiğinde sen korkmayı seçtin. Bir zamanlar bana sonsuzluk sözü veren sen, yüzün bile kızarmadan her şeyi geride bırakıp gittin.
Beni en çok yaralayan ayrılığın değil,sana böylesine inanmış olmamın karşılığının bu olmasıydı. Meğer ben verdiğin sözlere bir ömür anlam yüklerken, sen vazgeçmeyi çoktan göze almışsın. İşte asıl hayal kırıklığım bu…
Bilmiyorum, bir gün bu satırlar karşına çıkar mı. Ama çıkarsa, seni bütün kalbiyle seven, senin için mücadele eden bir insanı nasıl kaybettiğini düşünür müsün? Ve bana yaşattığın onca şeyden sonra, kendinle baş başa kaldığında vicdanın hiç sızlar mı?
Ben seni gerçekten sevdim. Ama sen, o sevginin ağırlığını taşımayı seçmedin. Ahım var sana… Ve sana hakkımı helal etmiyorum.🦋🌼 H.T.
2026-06-23 05:13:00
1
Hülya7979 :
İNŞALLAH YARABBİM
2026-06-23 14:56:28
3
🍂🍂🍂 :
aynen öyle
2026-06-21 08:28:32
7
baran cengiz yigitir 🥀 :
rabbim hakkımızı bırakmasın 😭☝️
2026-06-21 08:16:01
4
SERTAN ŞENGÜL59 :
Rabbim Şüphesiz ki en doğrusunu SEN bilirsin o günü gerçekten görmeyi nasip et inşallah bizlere🤲🤲🤲🙏Amin Amin Amin inşallah saygılarımla
2026-06-22 12:27:38
1
rukiye çevik :
inşaallah rabbim🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
2026-06-21 08:14:57
4
rojin :
Amin amin amin amin amin amin 🤲😥😥😥😥😥😥😥
2026-06-21 09:06:23
4
TƏK🕋SEVGİM🕋ALLAHA🕋🤲 :
inşallah allahın terazisinə və hökmünə məndə inanıram ALLAH BÖYÜKDÜR 🤲inşallah 🤲🤲🤲