@martinbuksdorf: תשלומים חודשיים קטנים - זה המכה ! 

מרטין בוקסדורף ״הבולדוג״
מרטין בוקסדורף ״הבולדוג״
Open In TikTok:
Region: IL
Saturday 20 June 2026 21:59:57 GMT
47084
1199
43
418

Music

Download

Comments

patrick_vak
patrick_vak :
סוף סוף אדם עם מחשבה בריאה ..תשלומים זה המכה של המאה ..👌
2026-06-21 05:34:29
67
user9y8x46g23p
איילת קויפמן :
פעם קניתי שואב אבק קירבי 200 שח לחודש ל15 שנה כמעט התגרשנו בגלל זה
2026-06-21 21:16:10
4
moshekarasenty756
משה קרסנטי :
יש הבדל בין קניות חודשיות לבין קניות לאורך טווח. אוכל וכל מה שאתה קונה חודש בחודשו אסור תשלומים אבל אי אפשר לקנות מוצרי חשמל לבית או מוצרים גדולים בלי לחלק לכמה תשלומים
2026-06-21 12:26:08
3
bennyhodida
בני חודידה :
כן אבל אם יצא לי עכשיו קניה למשל של אלף שקל וחילקתי אותה לשתי תשלומים כי אני יודע שבחודש הבא אין לי הרבה תשלומים באשראי והחודש הזה כן אז אני לא רוצה להעמיס על האשראי יותר מידיי זה יוצר לי איזון מה הבעיה בזה או שלמשל אני כשהתחתנתי קניתי מוצרי חשמל חדשים והקנייה יצא לי באזור 8000 שקל וחילקתי את זה לשמונה תשלומים אם אני אשלם 8000 שקל במכה אחת אני לא אעמוד בזה ואני אגמור מאוד מהר את המסגרת אשראי
2026-06-20 22:58:45
2
eliranossh
eliranoosh :
מה הבעיה כדאומרים תשלום לחודש שואלים למשך כמה חודשים מה המספר הסופי ואז אתה חשבון פשוט 98×40 חודשים 3920 ונגמר הסיפור
2026-06-21 05:15:00
0
skil1789
sk :
הבעיה היא שמימון התשלומים מגולם במחיר כך שאם מוצר מחולק ל36 תשלומים ללא ריבית עדיף לבצע את פריסת התשלומים ולהשקיע את הכסף. לגבי תמי 4 בדומה למוצרים אחרים. החברה מעוניינת בתשלום חודשי קבוע בתמורה לשירות. זה נותן יציבות כלכלית לחברה. סננים ונורות קיימים בשוק ברבע ממחיר החברה ולכן עדיף להימנע
2026-06-21 08:07:31
4
haim7825
Haim🇮🇱 :
צודק
2026-06-21 16:17:33
0
user52426805576941
swadi :
ברור לשלם במכה אחת למה אם אין לך אפשרות לעשות את זה לקנות בתשלום אחד אז תחשוב שוב אם לקנות את המוצר
2026-06-21 10:21:22
2
jabersafadi95
Jaber Safadi :
אמת אתה צוקדת במליון אחוז .. אני גם ככה 3 שנים לא משתמש באשראי
2026-06-22 17:45:53
0
oded.komemi
oded.komemi :
זה לא מדויק. תשלומים מפנים נזילות שאיתה יכול לבצע מהלכים כלכליים לדוגמא השקעות
2026-06-23 08:56:18
0
vovameladzett
Vova Meladze :
צודק מאה אחוזים
2026-06-21 16:45:17
0
ahuvaatar
אהובה עטר252 :
צודק
2026-06-21 16:17:24
0
tzhi80
צחי :
צודק לכן משלמים הכול בפעם אחת
2026-06-21 12:38:10
0
kerenbarlevy
קרן בר לוי :
חד משמעית לא משלמים כלום בתשלומים !
2026-06-21 17:21:54
1
leahgrinvald
Lihi 🩷 :
וואי בול פשוט מדוייק
2026-06-21 22:51:09
0
mzofficial97
mzofficial97 :
בחיים לא הבנתי את זה : כמה אתה חייב? 5אלף כמה אתה מחזיר? 12אלף אחותתתת מה יש לך ?????
2026-06-21 11:44:21
0
snir.botash
Snir.Botash :
משכנתא היא לא תשלומים?
2026-06-21 19:58:05
0
user8710978495725
אני :
כל כך נכון
2026-06-21 13:32:24
0
jango.scooterman
jango scooterman :
אמת ויציב.
2026-06-21 09:44:50
0
koral595
Koral :
צודק 100%👏👏
2026-06-21 13:27:37
1
shiradonipay
שירה אדוני :
אם אין לכם משהו לקנות במקסימום 2 תשלומים לא לקנות. כנראה אין לכם!!!!
2026-06-20 23:19:31
2
snowmossy.suede.fan
Snowmossy ❄️ :
מסכימה...לי אין בכלל אשראי יש לי דביט..עד היום כנשים מתפלאים כשאומרים לי מחיר לחודש אני מחשבת בראש ואומרת צהם טוב אז המחיר הכולל הוא x ואומרים לי תפרסי אני אומרת לא יכולה
2026-06-21 04:32:11
2
user2753273162383
אלעד בז :
הרצון של המערכת הבנקאית זה שיהיו כרטיסי אשראי ככה המערכת יודעת איפה כל שקל ושקל של הלקוחות יודעים על מה שילמת בגדים סלולר חופשות טיסות ועוד ! ככה יש למערכת הבנקאית יתרון על הלקוח בגלל זה הם הגבילו את הקניה במזומן ! כי במזומן הם לא יודעים לאן הכסף הולך ומאיפה או בא !! הבנקים הם מקור הרע במדינה !! אף אחד לא יכול לקנות היום רכב או בית בלי שהמערכת הבנקאית תיהייה שותפה בעניין ובגלל זה המחירים עולים ראו למשל בתים לעולם המחיר לא יירד ! הבנקים מושקעים בהרבה כסף בנדל"ן נתנו הלוואות משכנתאות לציבור אז ניראה לכם שהבנקים יתנו למחירים לרדת ? הרי הבית הוא המשכון של ההלוואה ואם המחיריםמיירדו אנשים יישארו עם משכנתא גדולה על בית שלא שווה את ערכו !!
2026-06-23 11:20:37
0
akura00x
Akura✨ :
כן כדאי לשלם בתשלום אחד אבל לא כל אחד יכול לאפשר לעצמו במשכורת נטו לשלם הכל בתשלןם אחד נניח שיש לבן אדם משכורת 7-8 אלף נגיד לשכור דירת סטודיו זה במקרה הטוב 2300 וזה גם באיזור צפון ואז יש ארנונה, מים, חשמל ועד בית ואני עןד לא התחלתי ביטוחים, הוצעות על אוכל, ביגוד, ואם יש רכב אז בכלל במקרה ונכנסים למינוס גם משלמים ריבית על זה אז אני לא כלכך מבינה למה לשפוט בסופו של דבר כל הכלכלה מדרדרת מדי יום אפילו בשביל לקנות מזרן באיכות נורמלית שלא יכאב הגב צריך להוציא לפחות 3 אלף ברור שזאת הוצעה חד פעמית אבל זה מלא כסף וככה כל חודש שורדים על 7-8 אלף וזה גם בלי לכלול עוד גורמים שיכולים להשפיע על ההוצאות
2026-06-21 17:41:19
0
shiradonipay
שירה אדוני :
אני אישית את התמי 4 שלנו קניתי יד שניה ב500 שקל עשיתי שירות חודשי של אחריות וטכנאי ב40 שח לחודש ללא התחייבות חידשתי את כל התמי 4 כל הפלסטיקים והכל הוא היה נראה חדש וקיבלתי סנן ונורה וטכנאי שירכיב הכל ואחרי שנה ביטלתי את השירות וקניתי נורה וסנן חדשים ביד 2 שאנשים מוכרים באריזה כי קיבלו הרבה והם לא צריכים
2026-06-21 05:29:41
0
To see more videos from user @martinbuksdorf, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About