Günaydın mutlu sabahlar olsun arkadaşım aynen doğru
2026-06-21 04:50:22
0
Ali bey :
Kula dert anlatıp yorulmaktansa, her şeyi görene ve bilene sığınmak en doğrusu. İnsanlar unutsada, hakikatin tek şahidi Allah'tır. Çok doğru ve çok anlamlı bir söz... Kalpten bir Amin.
2026-06-20 23:33:56
0
ata efebey :
vallahi içim dışımdan çok kırık paramparçayım şikayetim sana allahim kuldan hiç bir beklentim yok
2026-06-20 22:34:35
2
ahirzaman00 :
yemin ederim hesap cok zor çok ağır bedeli çok ağır olacak bu hayatın hepimize böyle değil dunya vallahide değil dünyaya kızmayın insanlara kendinize kızın
2026-06-21 11:17:12
0
Eyyüp Kabak :
🤲🏼🤲🏼🤲🏼
2026-06-22 18:22:41
0
ahmettastan276 :
👏👏👏
2026-06-22 04:51:08
0
Elmirataklaeva :
🤲🤲🤲🤲🤲
2026-06-22 08:01:59
0
ibrahim :
🌹🌹🌹
2026-06-22 20:33:03
0
ünal_04 :
🥺🥺🥺
2026-06-21 06:39:10
0
Gülistan Kesmeci :
😭
2026-06-21 05:53:10
0
Mehmet Şükrü Cingi :
👍😥😞😞😞😥😥😞😥😥😥😞😥
2026-06-21 05:16:12
0
Alperen86 :
Hasbünallahu ve nimel vekil nimel mevla ve nimen nasır 🤲
2026-06-21 17:55:26
0
To see more videos from user @meryem__74_52, please go to the Tikwm
homepage.