@eyiwlwbz: #شرق_الرياض #حي البيان مخطط رقم 2670 تقاطع جامع البيان شارع الاسماعيلي

eyiwlwbz
eyiwlwbz
Open In TikTok:
Region: SA
Saturday 20 June 2026 22:24:34 GMT
27814
136
52
133

Music

Download

Comments

user4262912244089
ابو زياد :
هذا المربع الذهبي المتر ب٤٠٠٠ ريال يطل على بحر😂
2026-06-23 05:37:03
16
idominationi
idominationi :
الحين يرفعون سعره و يقولون تراه يطل على البحر 🤣🤣🤣
2026-06-23 07:18:41
9
pqpqs9
pqpqs9 :
كذب في كذب أنا بالشارع هذا الحين ساعه ١١ ونص ظهر يوم ٢٣ يونيو ٢٠٢٦
2026-06-23 08:55:56
2
bandr.moohameed
شيخ العلاقات :
هذا المناضر جميله
2026-06-23 13:14:21
0
user2670950119815
m :
ما عاد شيء يهمنا
2026-06-23 12:47:30
0
hjiop10hu
~ :
وش مطر
2026-06-23 12:46:17
0
k6ol_
𝙽𝙹𝙼 :
كذب
2026-06-23 09:10:59
1
user6565466174587
عبدالله :
هذي من الرفاهية وجودة الحياه
2026-06-23 09:13:10
1
raayalwdeeha
راعي الوضيحا :
أنا بشرق الرياض وما أعرف هال حي هذا ...وينه ذا الحي ؟؟
2026-06-23 07:27:37
1
abu.myar1
Abu Naif :
هذي سيول او بعد حفر الارض او مجرى وادي ؟
2026-06-23 06:39:09
2
khalidaot1
خالد :
هذا قديم
2026-06-23 12:35:25
0
_mo7mmd
M. :
المقطع قديم وجميع الاراضي اللي على شعيب تم ايقافها وتعويض اصحابها
2026-06-23 13:47:14
0
rllmr12345
خلود :
حي البيان جنب الجنادرية
2026-06-23 11:53:54
0
llavendr
lavendr :
طيب ايش السبب وضح ؟؟
2026-06-23 11:12:23
0
munerh511
وطني نبض قلبي :
الحمدلله على نعمة الدار البيضا🥰
2026-06-23 12:37:14
0
user3713566006747
ابو عبدالعزيز :
ليش مايستفاد من الماء هذا بريء الأشجار اللي في الشوارع
2026-06-23 11:37:52
0
sahekah6x63
صاعقه 3 🇸🇦 :
اي هذي بحيره معروفه يسمونها بحيره الدواسر او ال شقران وبعضهم يسميها فينيسا الدواسر نسبه لشبهها لفينيسيا الاسواق والحي دائم ماء وصعب حجبه تقريبا حي كامل في مدينه اسمها الكواسر بين الرياض والقصيم باتجاه الصمان تعتبر من اغلى الامتار والأراضي مليئه بالعيون 🚀🚀
2026-06-23 11:08:26
0
poiasd09
Poiasd09 :
وين في بالبيان
2026-06-23 01:16:38
0
kroooom511
Kroom :
ناقصها قهوة وشاهي 👍
2026-06-23 10:38:17
0
777aa206
الحمد لله :
هذا متى ما في أمطار بالرياض
2026-06-23 08:48:37
0
sbdhf122
المتأمل🇸🇦 :
هذا وادي 🛑
2026-06-23 11:06:01
0
nood0001
A :
طلبت قوارب نفخ من نون كود ماينشف
2026-06-23 10:44:32
0
2eia_
Mo_h. :
نعمة امطار. ربيع
2026-06-23 10:45:47
0
user17435035086342
user1743503508634ماعاد بدري :
هاذا ماهو من امطار ماصورة شركة المياه مكسوره
2026-06-23 13:38:37
0
user5110096161357
User :
هذي اليوم
2026-06-23 02:03:05
0
To see more videos from user @eyiwlwbz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

الصلاة الصحيحة هي أداء الصلوات الخمس في أوقاتها، متطهرًا، مستقبلًا القبلة، مع استحضار النية والخشوع. تبدأ بتكبيرة الإحرام، وقراءة الفاتحة وسورة، ثم الركوع والسجود بطمأنينة، والجلوس للتشهدين (في الثلاثية والرباعية) أو واحد (في الفجر)، والختام بالتسليم، متبعًا فيها هدي النبي ﷺ [
الصلاة الصحيحة هي أداء الصلوات الخمس في أوقاتها، متطهرًا، مستقبلًا القبلة، مع استحضار النية والخشوع. تبدأ بتكبيرة الإحرام، وقراءة الفاتحة وسورة، ثم الركوع والسجود بطمأنينة، والجلوس للتشهدين (في الثلاثية والرباعية) أو واحد (في الفجر)، والختام بالتسليم، متبعًا فيها هدي النبي ﷺ ["صلوا كما رأيتموني أصلي"]. خطوات الصلاة الصحيحة (من التكبير إلى التسليم): الاستعداد: الوضوء، ستر العورة، واستقبال القبلة. النية: نية الصلاة المعينة بقلبك دون التلفظ بها. تكبيرة الإحرام: قول "الله أكبر" مع رفع اليدين حذو المنكبين. القيام والقراءة: قراءة سورة الفاتحة في كل ركعة، وما تيسر من القرآن في الركعتين الأوليين. الركوع: الانحناء مع وضع اليدين على الركبتين، وقول "سبحان ربي العظيم" ثلاثًا، مع الطمأنينة. الرفع من الركوع: الاعتدال قائمًا وقول "سمع الله لمن حمده"، ثم "ربنا ولك الحمد". السجود: السجود على الأعضاء السبعة (الجبهة والأنف، الكفان، الركبتان، أطراف القدمين) مع الطمأنينة وقول "سبحان ربي الأعلى" ثلاثًا. الجلوس بين السجدتين: الجلوس وقول "رب اغفر لي". التشهد: قراءة التشهد في الجلوس الثاني (الركعة الثانية) والأخير (الركعة الأخيرة)، والصلاة الإبراهيمية في التشهد الأخير. التسليم: الالتفات يمينًا وقول "السلام عليكم ورحمة الله"، ثم يسارًا كذلك. أركان الصلاة (لا تصح بدونها): القيام مع القدرة (في الفرض). تكبيرة الإحرام. قراءة الفاتحة. الركوع. الاعتدال من الركوع. السجود على الأعضاء السبعة. الرفع من السجود. الجلوس بين السجدتين. الطمأنينة (السكون في كل ركن). الترتيب بين الأركان. التشهد الأخير. الجلوس للتشهد الأخير. الصلاة على النبي ﷺ. التسليمتان. سنن ومستحبات الصلاة: رفع اليدين عند الركوع، والرفع منه، وعند القيام للثالثة. وضع اليد اليمنى على اليسرى على الصدر أثناء القيام. دعاء الاستفتاح بعد تكبيرة الإحرام. قراءة ما تيسر من القرآن بعد الفاتحة في الركعتين الأوليين. ملاحظات هامة: الطمأنينة (الهدوء والسكينة وعدم العجلة) ركن أساسي في الركوع والسجود والقيام. يجب مراعاة "الترتيب#quran #قران_كريم #قران_كريم_راحة_نفسية🦋❤ #تلاوة_خاشعة #عبدالرحمن_مسعد

" ကျောက်ဖရုံယို" ပြုလုပ်နည်း ===================== ကျောက်ဖရုံယို လုပ်လျှင် အပူဒဏ်ခံနိူင်အောင် အတော်လေးရင့်သော အသီးဖြင့် လုပ်ရပါတယ်။ အရောင်ကြည်ပြီး၊ ကြွပ်အောင် ထုံးရည်စိမ်ပြီး၊ ကျောက်ချဉ်ကတော့ ဖရုံယို ပိုကြွပ်ပြီး၊ ပိုဖြူအောင် ထည့်တာဖြစ်ပါတယ်။ သံပုရာသီးကိုတော့ ဖရုံသီးအနံ့ မထွက်အောင် ထည့်ခြင်းဖြစ်ပါတယ်။ သကြားအချိုးအစားကတော့ ပြုတ်ပြီးတဲ့ ကျောက်ဖရုံသီးနဲ့ အချိုးတူထည့်ရပါမယ်။ ဖရုံသီး (2 cups)ဆို ထည့်ရမယ့် သကြားကလည်း (2 cups)ဖြစ်ပါတယ် (ဖရုံသီးဖတ်တွေ သေသေချာချာခွက်ထဲ ဝင်အောင် ထည့်ကြည့်ဖို့တော့လိုပါတယ်။)။ ဖရုံသီးကို အတုံးကြီးကြီးလှီးလျှင် အပူပေးချိန်ပိုကြာသောကြောင့် သကြားများ ဝါသွားတတ်၍ အရမ်းမကြီးအောင် လှီးရပါတယ်။ အချောင်းသေးအောင် လှီးထားပေမယ့် ခြောက်ကပ်မသွားပဲ အပြင်သား ကြွပ်ပြီး သကြားရည်ဝတဲ့ အတွင်းသားကြောင့် အရမ်းစားလို့ကောင်းတဲ့ ကျောက်ဖရုံယိုလေး ဖြစ်ပါတယ်။ ***... ကျောက်ဖရုံယို အတွက် လိုအပ်တာလေးတွေ… 1. အတော်လေးရင့်သော ကျောက်ဖရုံသီး – ကီလိုဝက် (၃၂ ကျပ်သားခွဲခန့်) 2. ထုချေထားသော ကျောက်ချဉ် (alum) – လက်ဖက်ရည်ဇွန်း ၁ ဇွန်းခန့် 3. ကွမ်းစားထုံး (lime stone or Chuna or Choona) – လက်ဖက်ရည်ဇွန်း ၁ ဇွန်းခန့် 4. ရေ – 10 cups (2500 ml ) 5. သကြား – 2 cups (500 ml) 6. သံပုရာရည် – လက်ဖက်ရည်ဇွန်း ၁ ဇွန်းခွဲ ရေ – 5 cups (1250 ml) ထဲ ထုံး နှင့် ကျောက်ချဉ် ထည့်ကာ ထုံးများပျော်အောင် ဖျော်ထားပါ။ အခွံပြောင်စင်အောင်ခွါထားသော ကျောက်ဖရုံသီးကို အစေ့ နှင့် ပျော့သည့်အသားများ လုံးဝ မပါအောင်ဖယ်ထုတ်ပြီး လက်သန်းလောက်လည်း မသေး၊ လက်ညှိုးလောက်လည်း မကြီးသည့် အချောင်းလေးများ လှီးထားပါ။ လှီးပြီးသည့် ကျောက်ဖရုံသီးများကို ဖျော်ထားသည့် ထုံး၊ ကျောက်ချဉ်ရည်ထဲ ထည့်ကာ အဖုံး ဖုံးပြီး ၆ နာရီခန့် ထားပါ။ (ထိုအတောအတွင်း ရေပေါ် ပေါ်နေသည့် ကျောက်ဖရုံသီးဖတ်များ အတွက် ၃၊၄ ခါ အပေါ်အောက်လှန်ပြီး မွှေပေးပါ။) ၆ နာရီခန့်စိမ်ထားပြီးနောက် ထုံးများ ပြောင်စင်သွားအောင် ရေဆေး၊ ရေ စစ်ထားပါ။ ရေစစ်ပြီးနောက် ပွက်ပွက်ဆူနေသော ရေ – 5 cups (1250 ml)ထဲ ထည့်ပြီး အိုးအဖုံး မဖုံးပဲ high heat ဖြင့် ၃ မိနစ် တည်ထားပါ။ (ရေပြန်ဆူလာလျှင် အနည်းငယ်မွှေပေးပါ။) ပြီးလျှင် ချက်ချင်း ရေအေးဖြင့် လုံးဝ အေးသွားသည်အထိ ဆေးကာ၊ ရေ ကုန်အောင် စစ်ပြီးနောက်… အနည်းငယ် ခြောက်သွားအောင် paper towel (သို့) စက္ကူ ပေါ် ၁ နာရီခန့် ဖြန့်ထားပေးပါ။ ၁ နာရီခန့် ဖြန့်ထားပြီးနောက် ကျောက်ဖရုံသီး နှင့် သကြား ကို ဇလုံထဲ ထည့်ပြီး နှံ့သွားအောင် ခပ်ဖွဖွမွှေကာ အဖုံး ဖုံးပြီး သကြားရည်များ ဖရုံသီးထဲ စိမ့်ဝင်အောင် တစ်ညအိပ်ထားပါ။ (ရေလုံးဝ မထည့်ရပါ။) နောက်တစ်နေ့မနက်တွင်သကြားရည်များစိမ့်ဝင်နေသော ကျောက်ဖရုံသီး ကြည်ကြည်လေးများ ကို တွေ့ရမှာဖြစ်ပါတယ်။ ထိုသကြားရည်နှင့် ဖရုံသီးဖတ်များကို မကပ်သည့်အိုးထဲထည့်ကာ medium high heat ဖြင့် မိနစ် ၂၀ ခန့် တည်ထားပါ။ သံပုရာရည်ကို ဖြန့်ပြီးထည့်ပေးပါ။ သကြားရည်များပူပြီး အနည်းငယ် စပွက်လာလျှင် အိုးကပ်ပြီး မတူးအောင် မကြာခဏမွှေပေးဖို့ လိုပါတယ်။ မိနစ် ၂၀ ခန့် (သို့) သကြားရည်များ ကော်ရည်ကဲ့သို့ ပျစ်လာသည်နှင့် medium low heat သို့လျှော့ကာ တတ်နိူင်သမျှ တစ်အိုးလုံး နှံ့အောင် ခြစ်ပြီး အဆက် မပြတ်မွှေပေးပါ။ (သကြား နှင့် ကျောက်ဖရုံသီးများ အိုးဖြင့်ကပ်ကာ တူးပြီး ရွှေဝါရောင်ပြောင်းသွားတတ်၍ အိုးကို ခြစ်ပြီးမွှေပေးဖို့လိုပါတယ်။) ၃ မိနစ်ခန့်ကြာလျှင် (သို့) သကြားအတုံးအခဲများ စဖြစ်လာလျှင် (သကြားက ခပ်ထန့်ထန့်အနေအထားပါ) low heat သို့လျှော့ကာ ၂ မိနစ်ခန့် အဆက် မပြတ်မွှေပေးပါ။ (မွှေရတာ လွယ်ကူမြန်ဆန်စေရန် spatula ကိုပြောင်းသုံးထားပါတယ်။) သကြားများ ခပ်ထန့်ထန့်ဖြစ်မနေတော့ပဲ လုံးဝခြောက်သွားလျှင် ဆက်ပြီး မပူနေစေရန် ဒယ်အိုးမှ ဖယ်ပြီး လင်ဗန်းတစ်ချပ်ထဲ ဖြန့်ထည့်၍ အအေးခံထားပါ။ အေးသွားပြီးနောက် ကြွပ်ကြွပ်လေးနှင့် သကြားရည်ဝနေသော ကျောက်ဖရုံ ယိုလေး အရသာရှိစွာ သုံးဆောင်နိူင်ပါပြီ။ ပို သည်များကို လေလုံဗူးထဲ ထည့်သိမ်းပေးနိုင်ပါတယ်နော်#🥰🥰🥰 #ထမင်းရှင်များကျန်းမာချမ်းသာကြပါစေ🙏🙏🙏 #🤤🤤🤤 @foods. page😋😋😋

About