كنت هتجنن عشان اعرف السبب اللي سبتني عشانو ومش عاوز اصدق عليها حاجه مش بيجي في دماغي اصلا لحد لما اخ كبير ليا قالي مفيش شباك بيتقفل غير لما يكون اتفتح واحد جديد يمكن الجمله دي فوقتني لدرجة ان بقيت قادر اعيش حياتي
2026-06-21 09:44:47
489
𝒀𝒐𝒖𝒔𝒓𝒂 ୨୧ :
أسوأ حاجة في ال Move on نوبات الهلع بس الحمدلله عدت
2026-06-21 17:56:45
148
Souuuuuuuuu :
محترم
2026-06-21 05:42:34
1
smsma :
ال مش عادى ان يبقى بيتسلى بيا
2026-06-22 11:09:21
1
Alaa :
مقدمناش غير أننا نستحمل الوجع
2026-06-20 22:31:15
185
Nancy ashraf :
الحاجه الوحيده الي هتفرق معاك في الموڤ اون انك تصلي و تقرب اوي اوي من ربنا و تقرا كل يوم قران حته و لو صفحه و تقول يارب أنا راضي عوضني خير حقيقي هو الي هيطبطب علي قلبك و هيديك هدوء نفسي عمرك ما هتحسه و مش بس كده هتقف علي رجلك و انت متعرفش انت اتخطيط ازاي عشان لطف بيك و شاف عبده المكسور خطره موجوع اعمل كده و ادعيلي 🤍
2026-06-21 21:02:12
77
userrrrrr :
حاضر ها موف اون دلوقتي
2026-06-20 22:28:14
77
Kady :
طب اعمل ايه لو أنا بحلم بيها كل يوم ومش عارف أنسها
2026-06-21 14:09:00
27
إيجا :
والله الليل نبكي وفالنهار strong independent woman واهي ماشيه
2026-06-22 08:10:52
2
LAMIIA :
مستحملين اهو
2026-06-21 14:10:52
6
.... :
بسس الذكريات بتمووت💔
2026-06-20 23:16:17
35
🐈⬛ :
استحمل اكتر من كده ايه
2026-06-21 22:32:03
7
دُعاء♥︎ :
هو فيه مشكلة واحدة بس إنك أوقات بتبقى رافض تموڤ اون اصلًا حتى لو عامل نفسك بتحاول
2026-06-22 00:42:07
4
فــهــد الجُـغيـفـي . :
بس عواقب الأوجاع هم ثمينة
2026-06-21 19:23:26
0
x.r2_1 :
صار لي تقريبا ٧ شهور مو قادره اتخطى مو قادره اوقف مراقبة انا للحين بنفس النقطة و الغصة نفسها 💔
2026-06-21 04:46:48
5
Mahi moustafa :
حالتى بتسوء
2026-06-21 10:40:14
1
✿ :
وفكرة موضوع أننا نفكر ف الوحش بس وبتاع دا مش ديماً صح
لازم نفكر ف الحلو لحد ما يبقى عادي،
ولازم نفكر ف الوحش لدرجة أننا نكره الشخص دا بحلوه ،ووحشه
عادي جداً تجيلنا لحظات نحس اننا عايزين نكلم الشخص دا حتى لو هنشتكيله هو من نفسه،
بس وقتها الصح اننا نلهي نفسنا عن الفكره دي بأي أي أي طريقه
وفكرة أننا نبعت بعد فتره دي أسواء حاجه ممكن نعملها ف ال move on،
لأن دا اكتر حاجه ممكن ترجعنا من الاول تاني.
2026-06-21 21:47:42
6
Game Mix 🎮 :
انا اكتر حاجة مجناننى ان انا حبيت واحدة محبتنيش و قبل ما اقولها انى بحبها كانت دماغى مسوحانى بى سيناريوهات كلها جميلة و حلوة و مع الوقت اكتشفت انى انا مش فى دماغها اصلا يمكن اكون غلطان انى حبتها من الاول طالما انا مش فى دماغها بس انا كنت مفكر مثلا ان نى بتتقل علية بس للاسف اتاكد ان انا فعلا مش موجود و قررت ابعد عنها خالص و دلوقتى انا مش عارف مفكرش فيها المشكلة الكبيرة انى مش عارف اكرهها هى معملتش اى حاجة تزعلنى فا انا مش عارف اكرهها مش قادر اتخيل منها غير الحلو بس و دلوقتى حتة لما بنام بتطلعى فى الاحلام ولله
2026-06-21 18:23:30
4
Mohamed Abd El Rahim :
اهو بنحاول لسه بعد ثلاثة سنين
2026-06-21 11:15:29
0
Soldier Boy✧ :
يعم الكلام ده عدي عليه كتر انا بقا نفسي احس باي حاجه اصلا
2026-06-21 21:04:13
1
To see more videos from user @alhussein23, please go to the Tikwm
homepage.