@user1234578511: diss edit kime gerek bolsa arkayin ullanyp biler siniz #rekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk #fypppppppppppppppppp #ahal🧿doshoguz🧿mary🧿balkan🧿kesfetbeni #Halilchik333 #kesfetteyiz like repost komt

Halilchik333
Halilchik333
Open In TikTok:
Region: TM
Saturday 20 June 2026 22:26:25 GMT
3428
136
9
53

Music

Download

Comments

yusup22121
Ýusgo :
😁😁😁
2026-06-20 22:36:02
1
ahmet_cik3
Ahmet Ataýew :
❤️❤️❤️
2026-06-21 03:29:22
1
jusavotske
𝙁𝙡𝙤𝙭𝙮 ⚡ :
😂😂😂
2026-06-21 12:12:52
1
batyredits2
BATYR EDITS🇹🇲 :
😁😁😁
2026-06-22 08:29:08
1
batyredits2
BATYR EDITS🇹🇲 :
😳😳😳
2026-06-22 08:29:10
1
palvancik.edits.2
palli_edits :
🥰🥰🥰
2026-06-22 18:14:04
1
halilcxik
Halilchik333 :
🔥🔥🔥
2026-06-23 02:54:21
1
emir._014
emircxhik🗽 :
🥰🥰🥰
2026-06-23 05:19:01
1
bayram_8177
Bayram diaz🪐 :
😂😂😂
2026-06-23 12:42:30
0
To see more videos from user @user1234578511, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

🧠💡 گاهی واکنش آدم‌ها به موفقیت دیگران ربط مستقیم به «حسادت ساده» ندارد....  مسئله پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. بعضی افراد از این نمی‌ترسند که تو بهتر شوی یا بیشتر به دست بیاوری؛ ترس اصلی آن‌ها این است که در مسیر رشد تو، جایگاه قبلی‌شان در ذهن و زندگی تو کمرنگ شود. از دید روان‌شناسی، این حالت معمولاً به چند عامل برمی‌گردد: • ترس از طرد شدن (Fear of exclusion): انسان‌ها به‌طور طبیعی نیاز دارند در روابط مهم، دیده و حفظ شوند. وقتی حس کنند جایگاهشان در حال تغییر است، واکنش احساسی نشان می‌دهند. • وابستگی به نقش ثابت در رابطه: بعضی افراد تو را در یک «نقش مشخص» می‌شناسند (مثلاً کسی که همیشه به آن‌ها توجه دارد یا در سطح پایین‌تر بوده). تغییر تو، این تصویر ذهنی را به هم می‌ریزد. • ناامنی شخصی: گاهی ناراحتی از موفقیت تو نیست؛ بلکه یادآوری کمبودها و رشد نکردن خودشان است. به همین دلیل، هر واکنش منفی را نمی‌شود فوراً حسادت نامید. گاهی سؤال درست این نیست که: «آیا او حسود است؟» بلکه باید پرسید: «آیا او از موفقیت من ناراحت شده، یا از این می‌ترسد که در رابطه‌مان جایگاهش را از دست بدهد؟» این تفاوت مهم است، چون یکی از ریشه‌ی رقابت و مقایسه می‌آید، و دیگری از ترسِ از دست دادن پیوند عاطفی. وقتی این تفاوت را بفهمی، خیلی از دلخوری‌ها، قضاوت‌ها و سوءتفاهم‌ها شکل دیگری پیدا می‌کنند؛ و نگاهت به آدم‌ها عمیق‌تر و منصفانه‌تر می‌شود....
🧠💡 گاهی واکنش آدم‌ها به موفقیت دیگران ربط مستقیم به «حسادت ساده» ندارد.... مسئله پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. بعضی افراد از این نمی‌ترسند که تو بهتر شوی یا بیشتر به دست بیاوری؛ ترس اصلی آن‌ها این است که در مسیر رشد تو، جایگاه قبلی‌شان در ذهن و زندگی تو کمرنگ شود. از دید روان‌شناسی، این حالت معمولاً به چند عامل برمی‌گردد: • ترس از طرد شدن (Fear of exclusion): انسان‌ها به‌طور طبیعی نیاز دارند در روابط مهم، دیده و حفظ شوند. وقتی حس کنند جایگاهشان در حال تغییر است، واکنش احساسی نشان می‌دهند. • وابستگی به نقش ثابت در رابطه: بعضی افراد تو را در یک «نقش مشخص» می‌شناسند (مثلاً کسی که همیشه به آن‌ها توجه دارد یا در سطح پایین‌تر بوده). تغییر تو، این تصویر ذهنی را به هم می‌ریزد. • ناامنی شخصی: گاهی ناراحتی از موفقیت تو نیست؛ بلکه یادآوری کمبودها و رشد نکردن خودشان است. به همین دلیل، هر واکنش منفی را نمی‌شود فوراً حسادت نامید. گاهی سؤال درست این نیست که: «آیا او حسود است؟» بلکه باید پرسید: «آیا او از موفقیت من ناراحت شده، یا از این می‌ترسد که در رابطه‌مان جایگاهش را از دست بدهد؟» این تفاوت مهم است، چون یکی از ریشه‌ی رقابت و مقایسه می‌آید، و دیگری از ترسِ از دست دادن پیوند عاطفی. وقتی این تفاوت را بفهمی، خیلی از دلخوری‌ها، قضاوت‌ها و سوءتفاهم‌ها شکل دیگری پیدا می‌کنند؛ و نگاهت به آدم‌ها عمیق‌تر و منصفانه‌تر می‌شود....

About