@mustafahosnyofficial_: مش متضايق من مشكلة معينة في الدنيا.. قد ما تضايق من أصل وجود الدنيا نفسها.. بحس إن الحياة كلها عبارة عن رحلة طويلة من السعي والتعلق والفراق والتعب وفي الآخر كل حاجة هنسيبها ونمشي #من_أسئلتكم #لايف_السبت #مصطفى_حسني #MustafaHosny
أنا حاسه اني عايشه حياتي علشان اصبر وبس ..عمري ما وصلت لحاجة تقريبا وكل حاجه دايما تضيع مني وقلبي يتكسر ١٠٠ مره ..بقيت عايشه بدون مشاعر زي الاموات يأسه
2026-06-21 09:31:09
151
Manoun💞 :
:وليشهد الله اني في ضيق وهم كبير فأين انتم . يا أربعين غريب ادعو لي بفك الكرب و زوال الهم والسعادة لي ولكم بالمثل
2026-06-21 12:07:07
107
rasha :
نفس تفكيري أنا مستاءة من وجود الدنيا أصلا
2026-06-21 15:12:55
15
Hesham Monir :
٣٢ سنه ومعنديش وظيفة ولا اتجوزت
2026-06-21 05:18:18
26
Sama Ayman :
اكره هذه الدنيا ولا أعلم سبب وجودى فيها
2026-06-21 09:39:22
30
Ahmed Amen :
انا شايف زيه احنا تعبنا
2026-06-20 22:32:13
97
Marwa ahmed🧚🏻♀️👑 :
انا زهده الدنيا ومش عارفه اشوفها زاي الاول كنت بحبها اوي دلوقت مش فارقه معايا مش عارفه انا ازاي وصلت للمرحله دي وف نفس الوقت مش يأسانه من رحمه ربنا بس مابقتش عايزه منها حاجه فعلا النظره والاحساس داه مخليني مش حاسه بطعم اي حاجه حوليا
2026-06-21 01:56:19
77
هاچر :
الدنيا متعبه وكل حاجه فيها صعبه 💔
2026-06-20 23:03:02
16
Babygirl🍬 :
الدنيا حلوه بس عايزة فلوس 😭❤️
2026-06-21 07:26:30
45
Hanan Ezz :
نفس احساسي
يارب متخليش الدنيا كلها شقاء علينا
2026-06-20 22:51:13
118
Dina Sedeq :
الحياه مش عادله ابدا وفي الاخر هتتحاسب 😣
2026-06-21 09:48:42
8
suha :
والله نفس تفكيرو مش عاجبني فيها ولاشي
2026-06-21 00:16:39
19
AYA :
الكومنتات تحزن أسأل الله سعادة تريح قلوبكم جميعًا جماعة اي ضيق نفس ربنا بيكون عايزك تقرب منه اسألوا الله برد العيش بعد الموت دي مفروض تكون صحوة روحية لاي حد حاسس نفس الاحساس اسألوني انا شوفو ربنا جواكو واي افكار تيجيلكو تاكدوا ان ربنا باعتها برسالة تشوف بيها نفسك والدنيا احنا جايين هنا نعبدة صلوا و سبحوا و قربوا منه مش علشان طلب حاجة لا علشان احنا جايين هنا للعبادة أسأل الله حسن الخاتمة لي ولكم يارب كلكوا تشوفوا الكومنت و تفهوا قصدي و أكون قدرت أفيد حد
2026-06-21 05:10:38
26
ّ :
نفس التفكير اكثر شيء زعلانه عليه اني موجوده في الدنيا انا مش معترضه على خلق الله بس انا مش حابه وجودي في الدنيا
2026-06-21 12:14:04
9
All about her DZ :
نفس الشي و ندمانة اني جبت ولد لعيش نفس المراحل و الاحاسيس
2026-06-21 11:48:29
8
fatima :
شكرا لمن طرح السوال و شكرا على الاجابة
2026-06-21 10:35:12
9
ندي المالكي :
أنت مجاوبتش يامصطفى
أشرح وفسر بشكل مباشر وبسيط أكتر 🌹🌹🌹
2026-06-21 10:43:20
8
الباشمهندسه سوسو :
للاسف الرد غير موفق
2026-06-21 19:54:19
26
سأبقي كما انا :
انا كمان بقول انا ليه جيت الدينا مش بحبها و مش عايزها و بسأل نفسي انا اتجوزت ليه و خلفت أطفال ليه لما انا مش بحب الدينا و عايزه اقعد فيها و نفسي الوقت مشفقي على أولادي و بقول يا وتيني ما خلفت ولا جبت ولاد يتعبوا في الدنيا و ديما عندي الأفكار دي و مش عارفه اتخلص منها
2026-06-21 06:27:50
6
Fatma(Taylor's Version) 🌟 :
الحقيقه ان الاجابه في السؤال
That's the point!
الدنيا مالهاش لازم
انت موجود بس علشان بتستعد للاخر