كت الاول بنام مش عارف ليه مره واحده بقيت استخسار النوم عشان احس ان يومى مش شغل بس
2026-06-21 13:42:33
7
Gousef :
جبتها صح كده ازاي يسطا بالمنسبه بشتغل 12ساعه
2026-06-21 11:45:53
6
𝑩𝒆𝒃𝒐 :
هححح 🥲
2026-06-21 17:12:53
1
crow :
بتوجع بجد
2026-06-21 16:53:35
0
_Ahmed karam_🥷♓ :
محستش بالنوم غير لما سبت الشغل
2026-06-21 21:55:14
2
محمود :
وتبقي في دوامه الحياه
(الاحساس ده كل يوم وانت راجع من الشغل بتقول هروح وانام وتروح تفتكر انت ده الوقت الوحيد الي هتكون فاضي فيه ومش وراك شغل ونفسك بتجبرك تفضل صاحي عشان لو نمت الوقت الوحيد الي هتكون فاضي فيه هيروح ومش هتعرف تعوضه تاني يوم 😔)
2026-06-21 22:36:14
1
lbrahEm🥷 :
الحياه مش عادله بجد
2026-06-21 16:13:16
0
To see more videos from user @asemelbana573, please go to the Tikwm
homepage.