الحمدلله
اللهم اجعل ما تبقى من اعمارنا فى طاعة الله
2026-06-22 22:02:17
1
New Hope :
فعلا .. تحس انك نضجت.. انك مش فاهم هما ليه كده بيكدبوا في كل حاجه. وجوه زائفه حواليك. فتفضل تقعد وتتامل وتفكر بهدوء .. تصالح ذاتك بس رغم ذلك بتحس بألم ان اخيرااا فهمت ان مفيش حد بيبقي لحد ولا حد بيحب حد بجد ولا حد ممكن يسعدك زي ماانت عايز تسعدهم. الوحدة حلوة بس مرة .. الشاطر اللي يتعود عليها 💔
2026-06-22 14:08:53
2
Ossama talaat :
حقيقي جدا جدا 👌
2026-06-22 19:47:02
1
seloua🤩💕madjid :
تمنيت ماما معايا وفقط
2026-06-22 18:40:11
1
Sama Ayman :
ما أقسى الذكريات بعد فقد الأحبه
2026-06-22 04:09:55
1
عبير عيد :
العمر غفوة صغيرة..
2026-06-22 17:53:00
2
RA :
الحمدلله على ممضي والحمدلله على مانحنوا فيه
2026-06-22 13:18:54
1
دموع على شفاه تبتسم :
ذكريات لاتنسى مهما مرت السنين
2026-06-22 08:51:28
1
رسامة بالكلمات 🦋✨ :
صح جدا .. وما أجمل الذكريات 🌹
2026-06-22 00:38:34
1
Z :
فعلا
2026-06-22 06:55:23
2
hoba :
يوجع القلب عل الذكريات
2026-06-22 08:20:00
2
🏅🎖️👑Tota👸🏼🎖️🏅 :
والله من بعد ال30كل شى بقا ممل وحياتنا زمان بس هى اللى بتوحشنا مش عارفه بقا العيب فينا ولا فى الأيام ولا بقا عندنا اكتئاب الحمدلله مش عارفه لسه لما ندخل الا40اى هايحصل
2026-06-22 21:47:05
0
Abeer Sayed393 :
دا بجد والله
2026-06-21 21:27:46
1
كارما :
فعلا
2026-06-22 22:00:49
0
غريب الدار :
لم تكن هذه السنوات أرقامًا عابرة في حياتي، بل محطات شكّلتني بهدوءٍ أحيانًا، وبقسوةٍ أحيانًا أخرى.
في عامٍ استيقظ شيءٌ في داخلي، وفي عامٍ آخر تغيّر كل شيء من حولي.
مررت بالخوف، ثم واجهت الحقائق كما هي، لا كما تمنّيتها.
بدأت من جديد، وتبدّلت ملامحي، وخسرت ما كنت أظنه ثابتًا.
واليوم، لا أطلب الكثير…
كل ما أتمناه أن يحمل القادم هدوءًا يليق بكل ما مضى،
وسلامًا يعوّضني عمّا فقدت.
2026-06-22 20:15:24
1
user5440670826881 :
الله المستعان
2026-06-22 18:52:54
1
Heba :
حقيقه🥺
2026-06-21 19:29:32
1
Haity abou shama :
فعلا حقيقي
2026-06-21 15:21:47
1
🌹SAMARA🌹 :
وما بالك بعمر الخمسين
تجلس مع نفسك وتسترجع نص قرن من حياتك
بمرها وحلاوتها
لتكتشف ان لا شيء في هذه الحياة يستحق كل ذاك الحزن والجهد الدي اخذ من صحتك وخاطرك
تلك الجلسات هي إعادة تربية للنفس
بعد كل جلسة مع نفسك تتغير للأفضل تصلح العديد من العادات الخاطئة وتنقي محيطك من كل شخص ياخد ولو ذرة من طاقتك
من الأربعين تبدأ الصحوة عند كل إنسان ويبدأ التغيير إلى ان يصل للنسخة التي ترضيه
2026-06-22 10:19:24
2
marwaahmed2931 :
صح يا اسامه
2026-06-22 08:41:31
1
Mohamed :
من روائع ما قرأت و شعرت به و اعيشه…
2026-06-22 20:00:30
1
shimoo :
ده سن الشباب ليه محسسينا انها النهايه😂
2026-06-22 12:52:45
2
Sahora :
ماله الاربعين دا حاجة كبيرة😳
2026-06-22 19:24:12
1
💞🌷Marwashapan 💞🌷 :
👌👌👌💞
2026-06-22 19:47:56
1
Nemo :
👌👌👌
2026-06-21 19:47:31
1
To see more videos from user @mawdy2, please go to the Tikwm
homepage.