kedai mamak favorite sy, pusing Kajang ke putrajaya ke BSP ke selayang even around BBB pun, Al Fariz sy akan pi. ayam goreng sedap, kuah campur sedap, Nan cheese sedap, tandoori sedap, Maggie grg sedap, teh cutting sedap, haa ada lg peria grg sedap sbb crispy. staff dia pun dh kenal sbb mmg regular customer dr 2013 lg. 🤣🤣🤣
2026-06-22 04:28:49
4
WR_Carpenter :
bos dia memang bagus,turun padang,bukan takat nak pantau saje,tp jd role model sebab dia pun sama rajin hantar order ke meja2 yg dekat dgn area counter bila staff dia bz ke meja2 area lain. tak selalu nampak,tapi dia ada..
2026-06-22 04:42:22
6
Dr. Azila :
saya,suka ni di fariz maju🥰
2026-06-27 07:01:59
0
AiMAN :
mana popia tok leha asyik tutup je
2026-06-21 12:45:01
5
Azahar :
Teh tarik padu..tempat lain x sama walaupun branch die yang kt sepang tu x lawan sini
2026-06-25 04:36:57
0
Elite insolution :
Ayam goreng dia sedap bang
2026-06-22 03:26:58
0
A-cid 🐯 :
port student ukm ni
2026-07-16 12:39:02
0
kaya berjaya :
bang jual popia lagi x?
2026-06-21 13:40:00
1
PhpNotDead :
Ayam goremg dia ngam
2026-08-01 13:47:20
0
AjangHilmiZ4 :
Betul2
2026-07-26 05:11:22
0
Ahmad Fauzi Aryaan :
bang rindu popia abg jual dlu tuu
2026-06-22 15:35:22
0
ANON :
aduhhh...tak share location
2026-07-24 10:08:31
0
Piang Peot :
Kedai ni legend dari zaman sekolah lg memang sedap now anak 2 org pun masih ramai
2026-06-23 12:24:21
0
H&B BURGER :
mee goreng mamak die padu 😋🥰
2026-06-23 01:57:47
0
ariffhuzaifahamin :
Naan cheese dia padu wuih. Kalah kapitan
2026-06-22 05:15:12
0
sheaid :
ooo betul lah sy ada g minum kat sini. org mmg dtg ramai. lps tu murah kat sini
2026-06-23 09:13:44
0
nana768 :
Ya Allah..lama sy tggu popia tok leha.bila nk buka
2026-06-21 10:32:57
1
Snow_gurlz :
fav sy n anak² nasimak al fariz bangi ni. teh tarik dia lagi la kaw². wajib order. naan cheese mozarella jgn lupa.
2026-06-22 08:40:29
0
ZHM :
Kedai ni selalu infaq berbuka puasa masjid Al Umm. Saya pun selalu breakfast kat sini...
2026-06-22 10:54:06
0
⤴️edytv :
kdi mamak ni kt mn?
2026-08-09 10:12:09
0
Siti79 :
Fariz maju mmg sedap 🥰
2026-06-22 11:28:24
0
Dragiula :
alhamdulillah. Semoga pelanggan2 pun ikut la solat dhuha lepas ni
2026-06-22 10:56:21
0
𝗨𝗹𝗮𝗺 𝗧𝗲𝗵 :
tiap² malam jumaat bos nya akan sedekah makan dekat surau seksyen 15, bos dia pun kerap pegi jemaah kat situ, kalau order tosei, kuah oren dia sedap sgt, pasti sy akan mintak kuah extra
2026-06-22 10:54:23
1
tkdenamadah :
Nasi goreng ayam dia surrrr🤩
2026-06-22 06:27:07
0
To see more videos from user @abgpopia, please go to the Tikwm
homepage.