@abgpopia: Tersentak saya bila tengok staff mamak kat sini buat dikala ramai orang.

ABGPOPIA
ABGPOPIA
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 21 June 2026 05:06:19 GMT
42184
1595
35
415

Music

Download

Comments

fahmiezakaria
fahmi zakaria :
masalahnya bang.semua nasi lemak kedai mamak semua sedap sambal dia.naik heran saya😁
2026-06-22 02:34:13
24
hajaryusop
Hajar Yusop :
kedai mamak favorite sy, pusing Kajang ke putrajaya ke BSP ke selayang even around BBB pun, Al Fariz sy akan pi. ayam goreng sedap, kuah campur sedap, Nan cheese sedap, tandoori sedap, Maggie grg sedap, teh cutting sedap, haa ada lg peria grg sedap sbb crispy. staff dia pun dh kenal sbb mmg regular customer dr 2013 lg. 🤣🤣🤣
2026-06-22 04:28:49
4
wr.carpenter
WR_Carpenter :
bos dia memang bagus,turun padang,bukan takat nak pantau saje,tp jd role model sebab dia pun sama rajin hantar order ke meja2 yg dekat dgn area counter bila staff dia bz ke meja2 area lain. tak selalu nampak,tapi dia ada..
2026-06-22 04:42:22
6
dr.azila
Dr. Azila :
saya,suka ni di fariz maju🥰
2026-06-27 07:01:59
0
ai_man2026
AiMAN :
mana popia tok leha asyik tutup je
2026-06-21 12:45:01
5
mohd.azahar93
Azahar :
Teh tarik padu..tempat lain x sama walaupun branch die yang kt sepang tu x lawan sini
2026-06-25 04:36:57
0
dnysiq
Elite insolution :
Ayam goreng dia sedap bang
2026-06-22 03:26:58
0
zulaikz98
A-cid 🐯 :
port student ukm ni
2026-07-16 12:39:02
0
matbonee
kaya berjaya :
bang jual popia lagi x?
2026-06-21 13:40:00
1
phpnotdead
PhpNotDead :
Ayam goremg dia ngam
2026-08-01 13:47:20
0
ajanghilmiz4
AjangHilmiZ4 :
Betul2
2026-07-26 05:11:22
0
ahmadfauziaryaanofficial
Ahmad Fauzi Aryaan :
bang rindu popia abg jual dlu tuu
2026-06-22 15:35:22
0
anonz792
ANON :
aduhhh...tak share location
2026-07-24 10:08:31
0
pian.peott
Piang Peot :
Kedai ni legend dari zaman sekolah lg memang sedap now anak 2 org pun masih ramai
2026-06-23 12:24:21
0
hbburger1
H&B BURGER :
mee goreng mamak die padu 😋🥰
2026-06-23 01:57:47
0
ariffhuzaifahamin
ariffhuzaifahamin :
Naan cheese dia padu wuih. Kalah kapitan
2026-06-22 05:15:12
0
sheilada16
sheaid :
ooo betul lah sy ada g minum kat sini. org mmg dtg ramai. lps tu murah kat sini
2026-06-23 09:13:44
0
msna768
nana768 :
Ya Allah..lama sy tggu popia tok leha.bila nk buka
2026-06-21 10:32:57
1
azrn_33
Snow_gurlz :
fav sy n anak² nasimak al fariz bangi ni. teh tarik dia lagi la kaw². wajib order. naan cheese mozarella jgn lupa.
2026-06-22 08:40:29
0
zack20851
ZHM :
Kedai ni selalu infaq berbuka puasa masjid Al Umm. Saya pun selalu breakfast kat sini...
2026-06-22 10:54:06
0
jedytv_
⤴️edytv :
kdi mamak ni kt mn?
2026-08-09 10:12:09
0
ct6149
Siti79 :
Fariz maju mmg sedap 🥰
2026-06-22 11:28:24
0
dragiula
Dragiula :
alhamdulillah. Semoga pelanggan2 pun ikut la solat dhuha lepas ni
2026-06-22 10:56:21
0
ulamteh
𝗨𝗹𝗮𝗺 𝗧𝗲𝗵 :
tiap² malam jumaat bos nya akan sedekah makan dekat surau seksyen 15, bos dia pun kerap pegi jemaah kat situ, kalau order tosei, kuah oren dia sedap sgt, pasti sy akan mintak kuah extra
2026-06-22 10:54:23
1
tkdenamadah
tkdenamadah :
Nasi goreng ayam dia surrrr🤩
2026-06-22 06:27:07
0
To see more videos from user @abgpopia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About