@nameediba: #foryoupage #foryou #fy

missD
missD
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 21 June 2026 05:51:21 GMT
251717
44835
90
3657

Music

Download

Comments

y0yaaa.aa
yoss :
saya rindu , tapi saya mintak maaf sebab saya ego sayang , saya ego demi kebaikkan mental saya sendiri . saya dah takmampu nak pertahankan semuanya sebabkan awak pun dah taknak , saya taknak pertahankan lagi sorang sorang . bukan tak sayang , tapi sampai bila .. this month patutnya kita pergi kursus kahwin kan ? tapi allah dah tentukan semua benda . hope awak jumpa peganti saya yang lagi baik dan memahami awak dekat masa akan datang nanti ya sayang ❤️
2026-06-21 15:06:39
367
di_diniii
KETAM🦀 :
kite kene paham dia jugak,dia ade family yang perlu dijaga ,kite orang luar kene sedar diri family lagi penting dari gf.sakit hati tu biase ,bertahan lagi baik daripada cari orang lain yang belum tentu nak kat kite . terbiase dengan keadaan yang kejap dilayan kejap diabaikan lebih baik ,kalau kite pun mesti penting kan family,terlalu mengemis masa dia untuk kite sorang tak baik.
2026-06-22 16:03:54
42
elyasyhda
𝓃𝑒𝓈 :
tak mintak banyak pun , mintak awak ada dengan saya pun cukup dah sbb saya takde sspe dah selain awak , tpi tula dia lgi memilih perempuan lain 🫠
2026-06-22 05:57:33
23
moonaque
Moon🤍 :
tak kaya takpa, takda duit takpa, makan tepi jalan takpa, sederhana takpa, tapi jgn selalu abaikan perasaan seseorang yg just nakkan attention dan waktu, jgn kecewakan dg kesalahan yg berulang kali, dan tolong hargai perasaan serta setia dg pasangan sendiri ☺️
2026-06-23 08:33:34
32
hazevda
A𝜗𝜚 :
2026-06-22 04:57:28
2
lymiyaae
. :
benci kenal die yang sekarang , rindu dia yang dulu :( sekarang selalu gado sakit sangat , die nak kita paham dia je , setiap kali gado mesti dia akan diam tanpa kabar , tak pujuk langsung , kita mintak maaf baru dia maafkan balik , penat dah dengan relay sekarang sumpah penatt , family sendiri pon menangkan dia , sedangkan salah dia tapi family sendiri nampak salah kita :( asal gado mesti dari punca kita sendiri padahal tak 😔 macam mana nak lari dari relay ni kite penat sangat :( skang pon tengah gado 😔
2026-06-25 11:58:29
6
iifrvkim25
️ :
tanak harta cuma nak masa sikit je, tapi tu pun tak dihargai..
2026-06-23 16:34:56
8
thisisrealwawa
a w a :
pdahal dia yg start dulu tpi hujung" dia yg berubah
2026-06-22 10:12:07
9
nsrhzm_
Aiene_ :
Entah… dia takkan nampak pun sebabnya dia memang tk nk kita… dgn kita pun sbb kebetulan je… tak, dia tak pernah sayang pakai hati pun
2026-06-21 16:30:20
26
tashaaabell
NtshaNbila_🤘🏻♣️ :
Im done with everything . Tak ada benda yang perlu dipertahan kan 😊
2026-06-23 11:09:00
1
aliyosee
✮ :
@ain: takrepost, tapi saya ada dekat sini
2026-06-22 16:41:51
4
To see more videos from user @nameediba, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About