@kmz6064: Canım Oğlum, Canım Kızım, Bugün Babalar Günü. Herkes çocuklarıyla fotoğraf paylaşıyor. Kahvaltı sofraları kuruluyor. Sarılmalar oluyor. Ben ise yıllardır olduğu gibi yine hatıralarla oturuyorum. Çünkü bazı babaların evlatlarıyla geçireceği zaman sevgileriyle değil, takvimlerle ölçülüyor. Bir babanın evlatlarını ne kadar göreceğine mahkemeler karar veriyor. İşte insanın içini en çok yakan şeylerden biri de bu. Ben sizi sevmedim diye değil… Tam tersine. Çok sevdiğim halde doyamadım size. Bir baba için en ağır ceza nedir biliyor musunuz? Evladının büyümesini uzaktan izlemek. Sesinin değiştiğini fark etmek. Boyunun uzadığını fotoğraflardan görmek. Hayatındaki önemli günleri başkalarından duymak. Ve bütün bunlar olurken zamanın sessizce elinden kayıp gitmesi… Oğlum… Bir zamanlar elimi bırakmadan yürürdün. Şimdi sesini duymak bile bana bayram gibi gelir. Kızım… Bir zamanlar boynuma sarılıp uyuyakalırdın. Şimdi büyüdüğünü görüyorum. Ve içimde tarif edemediğim bir korku var. Ya çocukluğundaki babanı unutursan diye… Size kızgın değilim. Kırgın da değilim. Aslında insan özlediğine kızamıyor. Sadece bazı geceler oturup düşünüyorum. Acaba kaç üzgün olduğunuz günü kaçırdım? Kaç okul anısını duyamadım? Kaç kez “Babam burada olsaydı” dediğiniz bir an yaşandı da haberim olmadı? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var. Ben sizinle geçiremediğim her günün yasını tuttum. Siz büyürken ben eksildim. Siz hayata karışırken ben bekledim. Siz yıllar kazandınız, Ben yıllar kaybettim. Ve ne yazık ki kaybolan zamanın telafisi yok. Bugün Babalar Günü. Belki ararsınız diye bekledim. Belki bir mesaj gelir diye telefona baktım. Sonra bir gerçeği düşündüm. İnsan bazen evlatlarını kaybetmez. Sadece onların hayatındaki yerinin küçüldüğünü hisseder. İşte bu duygu, bir babanın içinde sessiz sessiz büyüyen en derin yaradır. Eğer bir gün bu satırları okursanız, sizden özür dilemeyeceğim. Çünkü sizi sevmedim diye suçlu değilim. Ve sizden hesap da sormayacağım. Çünkü sevgi hesap tutmaz. Sadece bilmenizi istiyorum; Bu dünyada iki insan var ki, onlar doğduğu gün kalbim göğsümden çıkıp yürümeye başladı. Biri oğlum oldu. Biri kızım. Ve o günden sonra ben artık kendim için yaşamadım. Bugün hâlâ aynı yerdeyim. Aynı sevgiyle. Aynı özlemle. Ve belki de bir babanın en acı cümlesiyle… “Sizi büyürken seyrettim. Ama size doyamadım.” #baba #evlat #viral #viralvideo #viraltiktok
Kımız
Region: TR
Sunday 21 June 2026 07:01:33 GMT
Music
Download
Comments
user92500148798404 :
kaybedilince mi anlaşılır acaba kıymeti
2026-06-21 09:23:48
10
Fulll :
Bunu kım söylüyor bilen arkadaş lütfen yazabilirmi
2026-06-21 21:31:05
1
kerim :
Hani bir laf var nimet elden gidince kıyamet i anlaşılır benzetme biraz acayip oldu ama anne baba ahirete göçünce kıymetli anlaşılır ne yazık ki 😟😟😟😟😟
2026-06-21 15:02:44
5
Seyfi M 63 :
4 çocuğum var hiç kimse Baba iyiki varsın demedi. oysaki onların doğum gününü iyiki varsın deyip kutladım.
anladım Tek güven Allaha başkası yalan çıkar ve menfaat dünyası.
Herkes sevdiğini bir kere denesin görür onun gerçek yüzünü çok zaman kaybı olmasın.
Sana çok pahalıya patlar.
zaman kaybın olmasın.
tecrübe oldu. çok ta geç oldu.
2026-06-22 01:33:10
1
Ruşen Gülşen :
işte bu baba sevgisi anlayan evlat olursa
2026-06-22 00:01:36
2
İsmail :
babalar.günü.kutlu.olsun.ölmüş.baba.ların.mekanları.cennet.eylsin
2026-06-21 17:48:10
4
bekirnan3 :
Evet arkadaşlar kaybedince anlaşılıyor malesef baba bir dağdır anlayana
2026-06-21 22:06:22
2
turgut :
tüm babaların babalar günü kutlu olsun
2026-06-21 20:37:07
2
user9449397022558 :
Benim güzel kalpli babammmmmmmmmmm🙏❤️🙏
2026-06-21 18:45:38
1
mahmutozkocak8 :
ALLAH'IM KİMSEYİ BABASIZ BIRAKMASIN AMİN AMİN 🤲 İNŞALLAH AMİN KARDEŞİM ALLAH'A AMENET OL KENDİNE İYİ BAK GÖRÜŞÜRÜZ İNŞALLAH MAMO DAYI
2026-06-21 14:59:27
2
veyso :
canım yandı
2026-06-21 20:19:18
1
Pedaqoq :
Duyğulandım 🥺 İçim sızladı, kalbim paramparça..... 🥺
2026-06-21 12:35:11
3
Gürsel :
Aynen oyle
2026-06-21 13:04:39
2
ÜMİTCAN ŞİRİN ' in Baba 'sı. :
#ÜmitcanŞirinÖlümsüzdür
2026-06-21 20:14:39
0
Fulll :
Bide ismini
2026-06-21 21:31:22
0
kerim :
Bütün babaların günü kutlu olsun
2026-06-21 15:04:11
2
yunuskalınsazlıoğlu :
32 yıllık evliliğim 9 ay önce bitti sudan çıkmış balığa döndüm resmen aradan 9 ay geçti ama hala ayrılığı kabullenemiyorum çocuklarım benden uzakta Bugün de bu yazıyı Şimdi gördüm ağlamamak elde değil şu yazıyı yazarken bile gözlerim yaşarıyor Yani bunu kelimelerle anlatılacak bir şey değil bu ayrılık gerçekten çok zor bir şey Allah'ım kimsenin yuvası bozulmasın evlatlarından çocuklarından ayrılmasın ayrılanlara da büyük sabırlar versin inşallah😞😞😞😞😞😞
2026-06-21 17:30:14
4
Niyazi Demirci :
Okudum ve ağladım, Bu dünyadan Ahiret hayatına göç eden babama ve 2 yıldır göremediğim oğullarıma 😢
2026-06-21 19:30:00
2
ÜMİTCAN ŞİRİN ' in Baba 'sı. :
#ÜmitcanŞirinİçinADALET
2026-06-21 20:14:43
0
ÜMİTCAN ŞİRİN ' in Baba 'sı. :
2026-06-21 20:14:33
0
eren_karadenizz :
😔😔
2026-06-21 14:17:41
2
TC. Tolga Demir :
👏👏👏👏👏👏
2026-06-21 18:03:38
2
metintrkyildirim :
👍👍👍
2026-06-21 12:57:23
1
cihangir :
👏👏👏🥰
2026-06-21 16:11:03
1
şah Abdullah :
🥰🥰🥰
2026-06-22 02:33:38
1
To see more videos from user @kmz6064, please go to the Tikwm
homepage.