@amin.sedeqi: رفیق هرکسی که تو زندگیت بهت بدی کرد و واقعاً نتونست که باعث از پا افتادنت بشه پس خیلی حیفه که بخوای انرژیتو به خاطره اون مصرف کنی، بهترین کار اینه که ازش فاصله بگیری و بذاری که کارما و خدا کار خودشون به موقع خودش انجام بدن💯🙏🏻 #برلین #رفیق #خدا #افغانستان #افغانی_تیک_تاک